Bild 1 von 1
Inhaltsregeln: Erstellen von Killerblogs, Podcasts, Videos, E-Books, Webinaren (a
Artikelzustand:
4 verfügbar
Versand:
Standort: London, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 14. Jun und Mi, 3. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahmen:
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Angaben zum Verkäufer
- 98,3% positive Bewertungen
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235350495774
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN-13
- 9781118232606
- Book Title
- Content Rules
- ISBN
- 9781118232606
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Item Height
- 227mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 462g
- Number of Pages
- 320 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
The guide to creating engaging web content and building a loyal following, revised and updated Blogs, YouTube, Facebook, Twitter, Google+, and other platforms are giving everyone a voice, including organizations and their customers. So how do you create the stories, videos, and blog posts that cultivate fans, arouse passion for your products or services, and ignite your business? Content Rules equips you for online success as a one-stop source on the art and science of developing content that people care about. This coverage is interwoven with case studies of companies successfully spreading their ideas online?and using them to establish credibility and build a loyal customer base. Find an authentic voice and craft bold content that will resonate with prospects and buyers and encourage them to share it with others Leverage social media and social tools to get your content and ideas distributed as widely as possible Understand why you are generating content?getting to the meat of your message in practical, commonsense language, and defining the goals of your content strategy Write in a way that powerfully communicates your service, product, or message across various Web mediums Boost your online presence and engage with customers and prospects like never before with Content Rules.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781118232606
eBay Product ID (ePID)
113942595
Product Key Features
Publication Name
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages
Dimensions
Item Height
227mm
Item Width
156mm
Item Weight
462g
Additional Product Features
Series Title
New Rules Social Media Series
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.:
- GB 324767388
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235350495774
Verpackung und Versand
Artikelstandort:
London, Vereinigtes Königreich
Versand nach:
Weltweit
Ausgeschlossen:
Afghanistan, Belarus, Bosnien und Herzegowina, Island, Jemen, Libyen, Nauru, Russische Föderation, Serbien, Somalia, Ukraine
Verpackung und Versand | Jeder zusätzliche Artikel | Nach | Service | Lieferung*Siehe Lieferhinweise |
---|---|---|---|---|
£4,86 (ca. CHF 5,54) | £4,86 (ca. CHF 5,54) | USA | Standardversand (Standard Int'l Postage) |
Bearbeitungszeit |
---|
Der Verkäufer verschickt den Artikel innerhalb von 3 Werktagen nach Zahlungseingang. |
Steuern |
---|
An der Kasse fallen ggf. Steuern an. Mehr erfahrenMehr erfahren zu Steuern auf eBay-Käufe. |
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #235350495774
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #235350495774
Der Verkäufer berechnet Mehrwertsteuer für Artikel, die in die folgenden Bundesstaaten verschickt werden:
Bundesstaat | Steuersatz für Sales Tax |
---|
Rücknahmebedingungen
Frist für Kontaktaufnahme mit dem Verkäufer nach Erhalt Artikels: | Rücksendung |
---|---|
30 Tage | Käufer zahlt Rückversand |
Der Käufer trägt die Rücksendekosten.
Rücknahmebedingungen im Detail |
---|
Rücknahme akzeptiert |
Zahlungsdaten
Zahlungsmethoden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (25'241)
l***0 (3)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Once again very pleased, just what I wanted
t***_ (243)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast delivery and an interesting book
5***a (1195)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great service. Great transaction
Noch mehr entdecken:
- James-A. - Michener-Belletristik-Bücher,
- Robert-A. - Heinlein-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Sachbuch Bücher,
- Deutsche Bücher Robert-A. - Heinlein-Belletristik,
- Robert-A. - Heinlein-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Bücher über Selbsthilfe,
- Michael-A. - Singer-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Deutsche Bücher über Selbsthilfe,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Deutsche Bücher über Selbsthilfe