|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Sozialpsychologie von Professor Taylor, Peplau, Sears. 10. Auflage - wie neu

nomadastore
(190)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $12,75
Ca.CHF 10,10
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
US $6,72 (ca. CHF 5,32) USPS Media MailTM.
Standort: North Bergen, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 28. Jul und Sa, 2. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235435398306

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Pages
608
Publication Date
1999-06-01
Subject Area
Social Psychology
Book Title
Social Psychology
Edition Number
10
ISBN
9780130213365

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0130213365
ISBN-13
9780130213365
eBay Product ID (ePID)
1070434

Product Key Features

Number of Pages
570 Pages
Language
English
Publication Name
Social Psychology
Subject
General, Social Psychology
Publication Year
1999
Type
Textbook
Author
Letitia Anne Peplau, Shelley E. Taylor, David O. Sears
Subject Area
Psychology
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
50.5 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.7 in

Additional Product Features

Edition Number
10
Intended Audience
College Audience
LCCN
99-021615
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
302
Table Of Content
1. Theories and Methods in Social Psychology. I. PERCEIVING PEOPLE AND EVENTS. 2. Social Cognition: Understanding the Social World. 3. Person Perception: Forming Impressions of Others. 4. The Self: Learning About the Self. II. ATTITUDES AND INFLUENCE. 5. Attitudes and Attitude Change. 6. Prejudice. 7. Social Influence. III. SOCIAL INTERACTION AND RELATIONSHIPS. 8. Interpersonal Attraction. 9. Personal Relationships. 10. Behavior in Groups. 11. Gender. IV. HELPING AND HURTING OTHERS. 12. Helping Behavior. 13. Aggression. V. SOCIAL PSYCHOLOGY IN ACTION. 14. Social Psychology and Health. 15. Social Psychology and Politics. Glossary. References. Photo Credits. Author Index. Subject Index.
Synopsis
This introductory level text provides the most balanced coverage of basic topics, research and theories of any social psychology text in the market. Written from the perspective that theories and principles of social psychology are based on accumulated knowledge, it draws examples from everyday life and shows how social psychology principles are relevant to our personal experiences and to current social issues.*Emphasis on social cognition, the self, personal relationships and evolutionary psychology - Reflects current research and up-to-date theories in social psychology*The latest research findings on - Unconscious processing, mental stimulation, meta-analysis of sex differences, agression, media and politics*Increased coverage of - Motives that drive self-perception and self-regulation, cognitive approaches to prejudice and stereotyping*Includes the newest multicultural and global research throughout the text*Five part organization - Progresses from the individual processes to dyads and groups, For use in undergraduate Social Psychology courses in departments of Psychology. This text provides the most balanced coverage of basic topics, research and theories of any social psychology text in the market. Written from the perspective that theories and principles of social psychology are based on accumulated knowledge, it draws examples from everyday life and shows how social psychology principles are relevant to our personal experiences and to current social issues.
LC Classification Number
HM1033.T39 2000

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

nomadastore

100% positive Bewertungen331 Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2013
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.7
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (102)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ