Digital Play: The Interaction of Technology, Culture, and Marketing by Stephen

textbooks_source
(42080)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $14,97
Ca.CHF 12,05
Artikelzustand:
Gut
2 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 12. Nov und Di, 18. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235435408850
Zuletzt aktualisiert am 16. Aug. 2025 03:18:10 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Digital Play: The Interaction of Technology, Culture, and Marketi
ISBN
9780773525917
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
McGill-Queen's University Press
ISBN-10
0773525912
ISBN-13
9780773525917
eBay Product ID (ePID)
2414576

Product Key Features

Number of Pages
376 Pages
Language
English
Publication Name
Digital Play : The\Interaction of Technology: Culture: and Marketing
Subject
Social Aspects, Television & Video, Video & Electronic
Publication Year
2003
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Games & Activities
Author
Stephen K Line, Nick Dyer-Witheford, Greig De Peuter
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
23.5 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
5.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
Reviews
"The authors are to be commended for undertaking this major history of the video game in our contemporary global economy. I am impressed with their research, and the arguments are convincingly developed using careful textual analysis and powerful graphic illustrations". Timothy W. Luke, Department of Political Science, Virginia Polytechnic Institute and State University /// "A useful and timely intervention into debates surrounding new technologies and emerging forms of economic and social configurations and cultural practices." Kevin Dowler, Graduate Programme in Communication and Culture, York University
Illustrated
Yes
Synopsis
Digital Play offers a critical analysis of interactive media. Inspired by the work of Raymond Williams, the book traces the development of video gaming from its humble origins in hacker circles to its current status as a $20 billion global cultural industry. Stephen Kline, Nick Dyer-Witheford, and Greig de Peuter systematically debunk cyber-guru optimism about globally networked digital communications by analysing the management practices of the corporations that designed and marketed video games to youthful audiences. They reveal that the ascent of this new communications industry has been anything but smooth and inevitable. From Atari to Microsoft, Space Invaders to The Sims, the authors uncover the successive crises that forced game makers, faced with constant instabilities in the global entertainment sector, to become increasingly innovative., A uniquely critical study of video gaming that blends perspectives from political economy, cultural studies, and communications theory.
LC Classification Number
GV1469.3

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

textbooks_source

99,6% positive Bewertungen256 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (44'456)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • j***b (107)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    A+++++ Seller! Professor's syllabus listed the wrong book for the course, and told us of the mistake the first day of class. Contacted seller textbooks_source ASAP, and they were able to stop and refund the first order. I then purchased this textbook as the correct book for the course. Textbook received as described. This is a great seller. I would (and did) purchase from again. A++++++!!!!!!!
  • 6***4 (455)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Very nice book on Amy Carmichael, an Irish Christian missionary and writer. Book arrived in brand new condition. Very good price - value for money. Shipping was secure and item well packaged. Delivery from U.S. to Singapore took 25 days. Seller was responsive & helpful to enquiry.
  • -***i (202)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Very happy with my purchase. The book arrived in very good condition as described in the seller's posting. The price of the book and the shipping cost were very reasonable. The seller was careful to package the book to prevent damage during shipping. All good!