|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am Sa, 3. Mai um 09:57.
Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java (3rd Edition)
Verkauft
Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java (3rd Edition)
US $24,99US $24,99
Sa, 03. Mai, 21:57Sa, 03. Mai, 21:57
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java (3rd Edition)

theenchantedturtle
(335)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $24,99
Ca.CHF 20,14
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
    Versand:
    Kostenlos USPS Media MailTM.
    Standort: Houston, Texas, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Sa, 2. Aug und Fr, 8. Aug bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:236016979975

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
    ISBN
    9780136061250

    Über dieses Produkt

    Product Information

    For courses in Software Engineering, Software Development, or Object-Oriented Design and Analysis at the Junior/Senior or Graduate level. This text can also be utilized in short technical courses or in short, intensive management courses. Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java, 3e , shows readers how to use both the principles of software engineering and the practices of various object-oriented tools, processes, and products. Using a step-by-step case study to illustrate the concepts and topics in each chapter, Bruegge and Dutoit emphasize learning object-oriented software engineer through practical experience: readers can apply the techniques learned in class by implementing a real-world software project. The third edition addresses new trends, in particular agile project management (Chapter 14 Project Management) and agile methodologies (Chapter 16 Methodologies).

    Product Identifiers

    Publisher
    Pearson Education, Prentice Hall PTR
    ISBN-10
    0136061257
    ISBN-13
    9780136061250
    eBay Product ID (ePID)
    71756865

    Product Key Features

    Number of Pages
    816 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Object-Oriented Software Engineering Using Uml, Patterns, and Java
    Publication Year
    2009
    Subject
    Software Development & Engineering / General, Programming / Object Oriented
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Computers
    Author
    Bernd Bruegge, Allen Dutoit
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    1.9 in
    Item Weight
    51 Oz
    Item Length
    9.6 in
    Item Width
    7.4 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    3
    Intended Audience
    College Audience
    Dewey Edition
    22
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    005.117
    Lc Classification Number
    Qa76.758.B785 2009
    Table of Content
    Foreword Preface Acknowledgments PART I Getting Started Chapter 1 Introduction to Software Engineering 1.1 Introduction: Software Engineering Failures 1.2 What Is Software Engineering? 1.2.1 Modeling 1.2.2 Problem Solving 1.2.3 Knowledge Acquisition 1.2.4 Rationale 1.3 Software Engineering Concepts 1 1.3.1 Participants and Roles 1.3.2 Systems and Models 1.3.3 Work Products 1.3.4 Activities, Tasks, and Resources 1.3.5 Functional and Nonfunctional Requirements 1.3.6 Notations, Methods, and Methodologies 1.4 Software Engineering Development Activities 1.4.1 Requirements Elicitation 1.4.2 Analysis 1.4.3 System Design 1.4.4 Object Design 1.4.5 Implementation 1.4.6 Testing 1.5 Managing Software Development 1.5.1 Communication 1.5.2 Rationale Management 1.5.3 Software Configuration Management 1.5.4 Project Management 1.5.5 Software Life Cycle 1.5.6 Putting It All Together 1.6 ARENA Case Study 1.7 Further Reading 1.8 Exercises Chapter 2 Modeling with UML 2.1 Introduction 2.2 An Overview of UML 2.2.1 Use Case Diagrams 2.2.2 Class Diagrams 2.2.3 Interaction Diagrams 2.2.4 State Machine Diagrams 2.2.5 Activity Diagrams 2.3 Modeling Concepts 2.3.1 Systems, Models, and Views 2.3.2 Data Types, Abstract Data Types, and Instances 2.3.3 Classes, Abstract Classes, and Objects 2.3.4 Event Classes, Events, and Messages 2.3.5 Object-Oriented Modeling 2.3.6 Falsification and Prototyping 2.4 A Deeper View into UML 2.4.1 Use Case Diagrams 2.4.2 Class Diagrams 2.4.3 Interaction Diagrams 2.4.4 State Machine Diagrams 2.4.5 Activity Diagrams 2.4.6 Diagram Organization 2.4.7 Diagram Extensions 2.5 Further Readings 2.6 Exercises Chapter 3 Project Organization and Communication 3.1 Introduction: A Rocket Example 3.2 An Overview of Projects 3.3 Project Organization Concepts 3.3.1 Project Organizations 3.3.2 Roles 3.3.3 Tasks and Work Products 3.3.4 Schedule 3.4 Project Communication Concepts 3.4.1 Planned Communication 3.4.2 Unplanned Communication 3.4.3 Communication Mechanisms 3.5 Organizational Activities 3.5.1 Joining a Team 3.5.2 Joining the Communication Infrastructure 3.5.3 Attending Team Status Meetings 3.5.4 Organizing Client and Project Reviews 3.6 Further Readings 3.7 Exercises PART II Dealing with Complexity Chapter 4 Requirements Elicitation 4.1 Introduction: Usability Examples 4.2 An Overview of Requirements Elicitation 4.3 Requirements Elicitation Concepts 4.3.1 Functional Requirements 4.3.2 Nonfunctional Requirements 4.3.3 Completeness, Consistency, Clarity, and Correctness 4.3.4 Realism, Verifiability, and Traceability 4.3.5 Greenfield Engineering, Reengineering, and Interface Engineering 4.4 Requirements Elicitation Activities 4.4.1 Identifying Actors 4.4.2 Identifying Scenarios 4.4.3 Identifying Use Cases 4.4.4 Refining Use Cases 4.4.5 Identifying Relationships among Actors and Use Cases <p style="MARGIN: 0px" a

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    theenchantedturtle

    100% positive Bewertungen322 Artikel verkauft

    Mitglied seit Nov 2016
    Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
    Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    5.0
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (100)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      • a***j (281)- Bewertung vom Käufer.
        Letzte 6 Monate
        Bestätigter Kauf
        Item was as described. Shipment speed was just right.
      Alle Bewertungen ansehen