|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?
murchandise
(3102)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Materielle Kultur und Massenkonsumismus von Daniel Miller Hardcover - Hegel Marx NEU

US $25,00
Ca.CHF 20,78
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,50 (ca. CHF 4,57) USPS Media MailTM.
Standort: Bishop, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 14. Mai und Mo, 19. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:236090534282

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9780631156055

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0631156054
ISBN-13
9780631156055
eBay Product ID (ePID)
1345772

Product Key Features

Number of Pages
256 Pages
Publication Name
Material Culture and Mass Consumerism
Language
English
Publication Year
1997
Subject
Media Studies, General
Type
Textbook
Subject Area
Philosophy, Social Science
Author
Daniel Miller
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
19 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
87-014627
Illustrated
Yes
Table Of Content
Preface vii Part I Objectification 1 1 Introduction 3 2 Hegel and Objectification 19 3 Marx: Objectification as Rupture 34 4 Munn: Objectification as Culture 50 5 Simmel: Objectification as Modernity 68 Part II Material Culture 83 6 The Humility of Objects 85 7 Artefacts in their Contexts 109 Part III Mass Consumption 131 8 The Study of Consumption 133 9 Object Domains, Ideology and Interests 158 10 Towards a Theory of Consumption 178 References 219 Index 233
Synopsis
In recent years, social theory has played an increasingly important role in archaeology. In particular, archaeologists have shown a growing interest in meaning, structure, text, power and ideology. Social Archaeology is a series designed to explore these wider interests and the developing links between archaeology, anthropology, sociology and history. From a basis of detailed archaeological and ethnographic research, the authors will re-examine the relationships between past and present and between material culture and society, looking at, for example, the clothes we wear, the houses we build and the rubbish we deposit. The series will also apply perspectives and methods in archaeology that incorporate or have been influenced by developments in social theory and ethnography. Book jacket., Exploring materialism and social relationships in modern culture Material Culture and Mass Consumption offers an in-depth exploration of objects, objectification, ideology, and materialism in modern society. Drawing from Hegel, Marx, Munn, and Simmel, the discussion delves into the physicality of the material world and attempts to understand materialism as a form of cultural expression. Targeting mass production as the root of mass consumption, rather than the result, this book positions material goods at odds with genuine social interaction and questions these relationships from the abstract to the intensely specific., Exploring materialism and social relationships in modern culture Material Culture and Mass Consumption offers an in-depth exploration of objects, objectification, ideology, and materialism in modern society.
LC Classification Number
CC72.4.M55 1987

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

murchandise

100% positive Bewertungen5.4 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2002
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (3'015)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ