Dieses Angebot wurde verkauft am Mo, 15. Sep um 03:44.
Viele Wege zur Alphabetisierung: Kleine Kinder lernen mit Geschwistern, Großeltern,
Verkauft
Viele Wege zur Alphabetisierung: Kleine Kinder lernen mit Geschwistern, Großeltern,
US $11,47US $11,47
Di, 16. Sep, 03:44Di, 16. Sep, 03:44

Viele Wege zur Alphabetisierung: Kleine Kinder lernen mit Geschwistern, Großeltern,

Half-Price-Books-Inc
(35961)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $11,47
Ca.CHF 9,13
Artikelzustand:
Gut
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Carrollton, Texas, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Sa, 4. Okt und Mi, 8. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:236257364066
    Zuletzt aktualisiert am 13. Sep. 2025 04:26:53 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Book Title
    Many Pathways to Literacy: Young Children Learning with Siblings,
    ISBN
    9780415306171
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Routledge
    ISBN-10
    0415306175
    ISBN-13
    9780415306171
    eBay Product ID (ePID)
    30438618

    Product Key Features

    Number of Pages
    272 Pages
    Publication Name
    Many Pathways to Literacy : Young Children Learning with Siblings, Grandparents, Peers and Communities
    Language
    English
    Subject
    Bilingual Education, General, Teaching Methods & Materials / Language Arts, Parent Participation, Philosophy, Theory & Social Aspects
    Publication Year
    2004
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Education
    Author
    Eve Gregory, Dinah Volk, Susi Long
    Format
    Perfect

    Dimensions

    Item Height
    0.5 in
    Item Weight
    14.4 Oz
    Item Length
    9.3 in
    Item Width
    6.2 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2003-016882
    Dewey Edition
    22
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    372.6
    Table Of Content
    Introduction: Syncretic Literacy Studies: Starting Points 1. A Sociocultural Approach to Learning E. Gregory, S. Long & D. Volk Part1: The Family Context: Siblings and Grandparents 2. Mediating Networks for Literacy Learning: The Role of Puerto Rican Siblings D. Volk with M. De Acosta 3. Samia and Sadaqat Play School: Early Bilingual Literacy At Home R. Drury 4. 'Right, get your book bags!': Siblings Playing School in Multiethnic London A. Williams 5. Buzz Lightyear in the Nursery: Intergenerational Literacy Learning in a Multi-Media Age C. Kelly6. Storytelling and Latino Elders: What Can Children Learn?I. Olmedo Part 2: Friends as Teachers 7. Making a Place for Peer Interaction: Mexican American Kindergartners Learning Language and Literacy S. Long with D. Bell & J. Brown 8. Community School Pupils Re-interpret Their Knowledge of Chinese and Arabic for Primary School Peers C. Kenner9. 'How do I read these words?': Bilingual Exchange Teaching Between Cantonese Speaking Peers Y. Chen & E. Gregory 10. Friendship Literacy: Young Children as Cultural and Linguistic ExpertsM. Datta 11. Learning to tb Just: Interactions of White Working Class Peers R. Rogers & M. Mosley Part 3: Learning in Community Settings 12. Change and Tradition in Literacy Instruction in a Samoan American Community A. Duranti, E. Ochs & E. Ta'ase 13. Multilingual Flexibility and Literacy Learning in an Urdu Community School L. Robertson 14. The African American Church: A Beacon of Light on the Pathway to Literacy for African American Children G. McMillon & P. A. Edwards 15. His Eye on the Sparrow: Teaching and Learning in an African American Church W. Haight & J. Carter-Black16. Cultural Literacy in the World of Pueblo Children M. Romero Conclusion: Many Pathways: Implications of Syncretic Literacy Studies for Practice and Research
    Synopsis
    Based on extensive research that proves that children actively make sense of literacy outside the official schooling and parental tuition they receive, this book examines how young children take literacy learning into their own hands., This unique and visionary text is a compilation of fascinating studies conducted in a variety of cross-cultural settings where children learn language and literacy with siblings, grandparents, peers and community members. Focusing on the knowledge and skills of children often invisible to educators, these illuminating studies highlight how children skilfully draw from their varied cultural and linguistic worlds to make sense of new experiences. The vastly experienced team of contributors provide powerful demonstrations of the generative activity of young children and their mediating partners - family members, peers, and community members - as they syncretise languages, literacies and cultural practices from varied contexts. Through studies grounded in home, school, community school, nursery and church settings, we see how children create for themselves radical forms of teaching and learning in ways that are not typically recognised, understood or valued in schools. This book will be invaluable reading for teachers, teacher educators, researchers and policy-makers who seek to understand the many pathways to literacy and use that knowledge to affect real change in schools., Based on extensive research that proves that children actively make sense of literacy outside the official schooling and parental tuition they receive.
    LC Classification Number
    LB1139.5.L35M37 2004

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Half-Price-Books-Inc

    99,3% positive Bewertungen195 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Okt 2010
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    We're a new and used bookstore chain that was established in 1972. We sell anything printed or recorded and we look to make customer service our top priority!
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (41'146)

    Alle Bewertungen ansehen