Bild 1 von 4



Galerie
Bild 1 von 4




Ähnlichen Artikel verkaufen?
HEINZ Logo Vintage Green Pickle Pin Collectible Americana Advertising Brooch
US $12,00
Ca.CHF 9,60
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $4,75 (ca. CHF 3,80) USPS Ground Advantage®.
Standort: Fort Gratiot, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 9. Dez und Mo, 15. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Info zum Artikel
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:236389463780
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Brand
- Heinz
- Type of Advertising
- Pin
- Color
- Green
- Theme
- Pickles & Condiments
- Original/Reproduction
- Original
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Tinker Time Treasures
99,5% positive Bewertungen•420 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (231)
- 1***b (263)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufSeller shipped out immediate. The package was done very well. Much nicer than described. Pics didn’t do it justice. Good value! The shipping was late but totally NOT the seller’s fault. USPS sent the package to the wrong town repeatedly before it arrived. The postal service needs to seriously get their act together, especially when EBay sellers are shipping out so fast. I’d definitely buy from this seller again.Vintage Purple Etched Perfume Art Glass Bottle 3” Tall (Nr. 236162245642)
- k***k (1449)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufAccurate description, Quick shipping, Great price, Sturdy packaging, Excellent communication, Recommended eBay seller!
- 5***d (123)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe item I purchase was exactly as I expected and as described. This sellers prices are very good, so I would tell others check her site out. The shipping time and packaging were excellent. I will purchase from this seller again.

