Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
HEL Spotlight: Unterrichten von Zuwanderern und Zweitsprachens chülern: Strategien...
US $1,25
Ca.CHF 1,01
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: East Aurora, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 30. Aug und Sa, 6. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:253757065714
10% des Verkaufs dieses Artikels kommen Amyotrophic Lateral Sclerosis Association St. Louis Regional Chapter zugute
- Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
- Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Spotlight
- Educational Level
- All Ages
- Topic
- Teaching
- ISBN
- 9781891792519
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Harvard Education Press
ISBN-10
1891792512
ISBN-13
9781891792519
eBay Product ID (ePID)
30975992
Product Key Features
Number of Pages
140 Pages
Language
English
Publication Name
Teaching Immigrant and Second-Language Students : Strategies for Success
Subject
English As a Second Language, Bilingual Education, General, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Language Course
Subject Area
Foreign Language Study, Education
Series
HEL Spotlight Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2004-108774
Dewey Edition
22
Reviews
"The abbreviations and designations may change--LEPs, ELLs, bilingual, language minority, immigrant, or refugee students--but no matter what they are called, these are among the students most in danger of being lost in our elementary and secondary schools today. Educating them is not only an imperative; it is also a moral challenge and an awesome opportunity. "A rare bridging of theoretical perspectives and practical strategies, Teaching Immigrant and Second Language Students is a refreshing answer to this challenge. It provides a wealth of information and is certain to be an invaluable resource for teachers, principals, policymakers, and other educational leaders." -- Sonia Nieto , University of Massachusetts Amherst, and author of Affirming Diversity
Dewey Decimal
428.0071
Synopsis
Teaching Immigrant and Second-Language Students draws on the work of teachers, administrators, and researchers to identify the practices that reach diverse students most effectively. According to the National Center for Education Statistics, the immigrant population in the United States has nearly tripled in the last three decades. Now nearly one out of five young people speaks a language other than English at home. As the demographics of American classrooms change, educators need a host of strategies to ensure that they meet the needs of all students who sit in today's classrooms. An underlying premise of the book is that, rather than viewing immigrant and second-language learners as ""problem"" students, educators can succeed by focusing on the many assets these young people bring to the classroom. Contributors address such topics as assessment, the benefits of strong parent-school partnerships, and successful professional development strategies for teachers and administrators who have immigrant and second-language students in their schools. Given our rapidly changing school population, this book is essential reading for every educator., This book develops successful teaching strategies to enforce equity and help students meet challenging learning objectives. These strategies are vital for aiding immigrant and multilingual students, who make up over 20 percent of students nationwide.
LC Classification Number
LC3731.T387 2004
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
qumij26
100% positive Bewertungen•201 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (48)
- t***f (4494)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter Kaufgreat
- u***u (22)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufThe ring is beautiful, well packed and fast shipping. Thank you! I recommend this seller.chunky ring size 8 (Nr. 256474563635)
- j***9 (43)- Bewertung vom Käufer.Letztes JahrBestätigter KaufPackaged extremely well for two kychains, would trust with any shipping. Exactly as described. Shipped right away.Bright Eyes Cat and Dog 1998 32c Postage Stamp Keychain, USPS keychain puppy (Nr. 256737727297)