|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Informative Bewertung: Formative Bewertungspraktiken zur Verbesserung der Mathematik

The_Early_Bird_Catch
(3194)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $4,95
Ca.CHF 4,05
Artikelzustand:
Gut
This book is in good condition showing normal wear (see pictures for details).
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,38 (ca. CHF 4,40) USPS Media MailTM.
Standort: Mooresville, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Jun und Mo, 30. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256374357806

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“This book is in good condition showing normal wear (see pictures for details).”
Binding
Paperback
Product Group
Book
Subject Area
Assessment
Personalized
No
Features
Hardcover
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Mathematics
IsTextBook
No
ISBN
9781935099451

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Math Solutions
ISBN-10
1935099450
ISBN-13
9781935099451
eBay Product ID (ePID)
219595975

Product Key Features

Number of Pages
472 Pages
Publication Name
Informative Assessment : Formative Assessment Practices to Improve Mathematics Achievement, Middle and High School
Language
English
Subject
Training & Certification, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
George W. Bright, Jeane M. Joyner
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-033262
Dewey Edition
23
Grade From
Seventh Grade
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510.71/2
Grade To
Twelfth Grade
Synopsis
INFORMative Assessment should be intertwined with instruction. As we teach, we assess; and as we assess, we teach. With this in mind, INFORMative Assessment goes inside more than 30 classrooms to take "A Closer Look" at how to:   create learning targets from instructional standards; design and use probing questions, intentional listening, and follow-up tasks to reveal students' thinking; use mathematically rich tasks to gather evidence about students' thinking; identify students' "logic" that leads to correct, incomplete, or incorrect responses; provide actionable feedback to students; and plan with colleagues to implement INFORMative Assessment in instruction.     More than 45 reflections support teachers in confidently carrying out actions in their own classrooms. Each chapter includes connections to standards, specifically the Common Core, and a place for you to record notes about your use of INFORMative Assessment--changes in your thinking, your questions, your frustrations, and, most importantly, your successes!  , INFORMative Assessment should be intertwined with instruction. As we teach, we assess; and as we assess, we teach. With this in mind, INFORMative Assessment goes inside more than 30 classrooms to take "A Closer Look" at how to: create learning targets from instructional standards; design and use probing questions, intentional listening, and follow-up tasks to reveal students' thinking; use mathematically rich tasks to gather evidence about students' thinking; identify students' "logic" that leads to correct, incomplete, or incorrect responses; provide actionable feedback to students; and plan with colleagues to implement INFORMative Assessment in instruction. More than 45 reflections support teachers in confidently carrying out actions in their own classrooms. Each chapter includes connections to standards, specifically the Common Core, and a place for you to record notes about your use of INFORMative Assessment--changes in your thinking, your questions, your frustrations, and, most importantly, your successes
LC Classification Number
QA39.3.J69 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

The_Early_Bird_Catch

99,4% positive Bewertungen10 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (3'192)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ