Bild 1 von 8








Galerie
Bild 1 von 8








Informative Bewertung: Formative Bewertungsprak tiken zur Verbesserung der Mathematik
US $4,95
Ca.CHF 4,05
Artikelzustand:
“This book is in good condition showing normal wear (see pictures for details).”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,38 (ca. CHF 4,40) USPS Media MailTM.
Standort: Mooresville, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Jun und Mo, 30. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256374357806
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “This book is in good condition showing normal wear (see pictures for details).”
- Binding
- Paperback
- Product Group
- Book
- Subject Area
- Assessment
- Personalized
- No
- Features
- Hardcover
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Subject
- Mathematics
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9781935099451
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Math Solutions
ISBN-10
1935099450
ISBN-13
9781935099451
eBay Product ID (ePID)
219595975
Product Key Features
Number of Pages
472 Pages
Publication Name
Informative Assessment : Formative Assessment Practices to Improve Mathematics Achievement, Middle and High School
Language
English
Subject
Training & Certification, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-033262
Dewey Edition
23
Grade From
Seventh Grade
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510.71/2
Grade To
Twelfth Grade
Synopsis
INFORMative Assessment should be intertwined with instruction. As we teach, we assess; and as we assess, we teach. With this in mind, INFORMative Assessment goes inside more than 30 classrooms to take "A Closer Look" at how to: create learning targets from instructional standards; design and use probing questions, intentional listening, and follow-up tasks to reveal students' thinking; use mathematically rich tasks to gather evidence about students' thinking; identify students' "logic" that leads to correct, incomplete, or incorrect responses; provide actionable feedback to students; and plan with colleagues to implement INFORMative Assessment in instruction. More than 45 reflections support teachers in confidently carrying out actions in their own classrooms. Each chapter includes connections to standards, specifically the Common Core, and a place for you to record notes about your use of INFORMative Assessment--changes in your thinking, your questions, your frustrations, and, most importantly, your successes! , INFORMative Assessment should be intertwined with instruction. As we teach, we assess; and as we assess, we teach. With this in mind, INFORMative Assessment goes inside more than 30 classrooms to take "A Closer Look" at how to: create learning targets from instructional standards; design and use probing questions, intentional listening, and follow-up tasks to reveal students' thinking; use mathematically rich tasks to gather evidence about students' thinking; identify students' "logic" that leads to correct, incomplete, or incorrect responses; provide actionable feedback to students; and plan with colleagues to implement INFORMative Assessment in instruction. More than 45 reflections support teachers in confidently carrying out actions in their own classrooms. Each chapter includes connections to standards, specifically the Common Core, and a place for you to record notes about your use of INFORMative Assessment--changes in your thinking, your questions, your frustrations, and, most importantly, your successes
LC Classification Number
QA39.3.J69 2016
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
The_Early_Bird_Catch
99,4% positive Bewertungen•10 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (3'192)
- e***e (100)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe sandals were just what I've been looking for (my old version of them are falling apart)! They arrived in great condition, well packaged, exactly as described and with great communication from the seller during the purchase. Thank you!
- 1***3 (24)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat purchase
- a***0 (206)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufBien muy a gusto