Bild 1 von 6






Galerie
Bild 1 von 6






Ähnlichen Artikel verkaufen?
Signierte Kopie Greg Hoffman Emotion by Design: Kreative Führungslektio nen 1. Aufl.
US $40,00
Ca.CHF 32,16
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $6,00 (ca. CHF 4,82) USPS Media MailTM.
Standort: Copiague, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 7. Aug und Di, 12. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256567022046
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Signed
- Yes
- Edition
- First Edition
- ISBN
- 9781538705599
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
1538705591
ISBN-13
9781538705599
eBay Product ID (ePID)
15050427028
Product Key Features
Book Title
Emotion by Design : Creative Leadership Lessons from Alife at Nike
Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Year
2022
Topic
Marketing / General, Decision-Making & Problem Solving, Motivational, Economics / General
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.4 in
Item Weight
16.8 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.8 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2021-047746
Reviews
"The branding lessons in Greg Hoffman's EMOTION BY DESIGN are invaluable for any business, big or small, and it gives you a blueprint for how Nike has created such strong emotional bonds with its consumers. Essential knowledge here." -- Daymond John, New York Times bestselling author and co-star of "Shark Tank"
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
745.4
Synopsis
Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike's singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns. In EMOTION BY DESIGN, Hoffman shares lessons and stories on the power of creativity drawn from almost three decades of experience within Nike. A celebration of ingenuity and a call-to-arms for brand-builders to rediscover the human element in forming consumer bonds, EMOTION BY DESIGN is an insider's guide to unlocking inspiration within a brand and building stronger emotional connections with consumers, using Hoffman's three favorite guiding principles: Creativity is a Team Sport Dare to be Remembered Leave a Legacy, Not Just a Memory Over the course of a twenty-seven-year Nike career--from intern to Chief Marketing Officer--Hoffman led teams in shaping and expressing Nike's brand voice and identity through storytelling and experiences. Every story was distinct, yet the result was always the same: a strong emotional attachment between products and people--quite literally emotion by design . With fascinating stories about Nike's most famous campaigns, EMOTION BY DESIGN shares Hoffman's philosophy and principles on how to create an empowering brand that resonates deeply with people by unlocking the creativity within your organization and unleashing it out into the world.
LC Classification Number
HD9992.U54N5548 2022
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
587035
100% positive Bewertungen•2.1 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (1'033)
- 5***a (674)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat condition. Great packaging. Great seller.
- n***n (5269)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufA great addition to the collection. Thank you.
- a***5 (75)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping, item as described. A+ seller.
Noch mehr entdecken:
- Gregs Tagebuch,
- Greg Bear Belletristik-Bücher,
- Gregs Tagebuch Belletristik-Bücher,
- Hörbücher und Hörspiele Gregs Tagebuch,
- Alice Hoffman Belletristik-Bücher,
- Gregs-Tagebuch-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Gregs-Tagebuch-Belletristik-Jugendliche Romane,
- Jeff-Kinney-Gregs-Tagebuch - Belletristik-Bücher