|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Bewertung neu denken: Sinnvolle Bewertung für standardbasiertes Lernen von Cathy

Math McD The Charming Teacher
(865)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,99
Ca.CHF 4,76
Bisher US $7,99 (- 25%)Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
Artikelzustand:
Neu
Versand:
US $3,99 (ca. CHF 3,17) Economy Shipping.
Standort: Streetsboro, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 31. Jul und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256844922102
Zuletzt aktualisiert am 02. Mai. 2025 01:25:39 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781416620495

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416620494
ISBN-13
9781416620495
eBay Product ID (ePID)
215349793

Product Key Features

Number of Pages
130 Pages
Publication Name
Rethinking Grading : Meaningful Assessment for Standards-Based Learning
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Evaluation & Assessment, Teaching Methods & Materials / General, Testing & Measurement
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Cathy Vatterott
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-009093
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.27/2
Synopsis
Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning-and significantly improve both teaching and learning., Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning--and significantly improve both teaching and learning. Cathy Vatterott is an education professor and researcher at the University of Missouri-St. Louis, a former middle school teacher and principal, and a parent of a college graduate. She has learned from her workshops that "grading continues to be the most contentious part . . . conjuring up the most intense emotions and heated disagreements." Vatterott is also the author of the book Rethinking Homework: Best Practices That Support Diverse Needs ., After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content.
LC Classification Number
LB3060.37.V37 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Math McD The Charming Teacher

98,9% positive Bewertungen445 Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2006
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (147)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ