Fragen für die Diskussion im Klassenzimmer: Zielgerichtetes Sprechen von Walsh und Sattes

BellaLAstudio
(761)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,95
Ca.CHF 4,75
Artikelzustand:
Neu
Versand:
US $2,95 (ca. CHF 2,35) USPS Media MailTM.
Standort: Malvern, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 2. Okt und Mi, 8. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256957227791

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781416620983
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416620982
ISBN-13
9781416620983
eBay Product ID (ePID)
219653067

Product Key Features

Number of Pages
223 Pages
Language
English
Publication Name
Questioning for Classroom Discussion : Purposeful Speaking, Engaged Listening, Deep Thinking
Subject
Communication Studies, Professional Development, General
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Author
Jackie Acree Walsh, Beth Dankert Sattes
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-029947
Synopsis
What type of questioning invigorates and sustains productive discussions? That's what Jackie Acree Walsh and Beth Dankert Sattes ask as they begin a passionate exploration of questioning as the beating heart of thoughtful discussions. Questioning and discussion are important components of classroom instruction that work in tandem to push learning forward and move students from passive participants to active meaning-makers. Walsh and Sattes argue that the skills students develop through questioning and discussion are critical to academic achievement, career success, and active citizenship in a democratic society. They also have great potential to engage students at the highest levels of thinking and learning. The extent to which this potential is realized, of course, depends on individual teachers who embrace these practices, make them their own, and realize that this process requires a true partnership with students. With that in mind, Questioning for Classroom Discussion presents and analyzes the DNA of productive discussions-teacher-guided, small-group, and student-driven., What type of questioning invigorates and sustains productive discussions? That's what Jackie Acree Walsh and Beth Dankert Sattes ask as they begin a passionate exploration of questioning as the beating heart of thoughtful discussions. Questioning and discussion are important components of classroom instruction that work in tandem to push learning forward and move students from passive participants to active meaning-makers. Walsh and Sattes argue that the skills students develop through questioning and discussion are critical to academic achievement, career success, and active citizenship in a democratic society. They also have great potential to engage students at the highest levels of thinking and learning. The extent to which this potential is realized, of course, depends on individual teachers who embrace these practices, make them their own, and realize that this process requires a true partnership with students. With that in mind, Questioning for Classroom Discussion presents and analyzes the DNA of productive discussions--teacher-guided, small-group, and student-driven., What type of questioning invigorates and sustains productive discussions? That's what Jackie Acree Walsh and Beth Dankert Sattes ask as they begin a passionate exploration of questioning as the beating heart of thoughtful discussions.
LC Classification Number
LB1027.44.W36 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

BellaLAstudio

100% positive Bewertungen1.5 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2013
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to BellaLAstudio. Please visit our variety of unique & quality items. I am an artist & designer, PK-college educator, and worked in my family business along with starting a few of my own, ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (612)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ