Rethinking Grading: Assessment for Standards-Based Learning by C. Vatterott

BellaLAstudio
(772)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,98
Ca.CHF 4,84
Artikelzustand:
Neuwertig
Minimal highlighting
Versand:
US $2,95 (ca. CHF 2,39) USPS Media MailTM.
Standort: Malvern, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 10. Nov und Mo, 17. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256957230698

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Minimal highlighting”
ISBN
9781416620495
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416620494
ISBN-13
9781416620495
eBay Product ID (ePID)
215349793

Product Key Features

Number of Pages
130 Pages
Publication Name
Rethinking Grading : Meaningful Assessment for Standards-Based Learning
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Evaluation & Assessment, Teaching Methods & Materials / General, Testing & Measurement
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Cathy Vatterott
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-009093
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.27/2
Synopsis
Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning-and significantly improve both teaching and learning., Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning--and significantly improve both teaching and learning. Cathy Vatterott is an education professor and researcher at the University of Missouri-St. Louis, a former middle school teacher and principal, and a parent of a college graduate. She has learned from her workshops that "grading continues to be the most contentious part . . . conjuring up the most intense emotions and heated disagreements." Vatterott is also the author of the book Rethinking Homework: Best Practices That Support Diverse Needs ., After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content.
LC Classification Number
LB3060.37.V37 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

BellaLAstudio

100% positive Bewertungen1.5 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2013
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to BellaLAstudio. Please visit our variety of unique & quality items. I am an artist & designer, PK-college educator, and worked in my family business along with starting a few of my own, ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (624)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • l***l (30)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Item priced very reasonably, just as described, packaged very well and quickly shipped. Great seller!
  • m***t (3908)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great Communication-Packed and Shipped With Care- As Described- Very Pleased 😀
  • r***i (1764)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Lovely top arrived beautifully packaged and wrapped with ribbon. Item is as described and even prettier in person. This was a bargain with lightening shipment. I'm very pleased with this seller and would buy again. 5 stars across the board! Thank you