|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Verständnis der Sprachentwicklung und frühen Bildung hispanischer Kinder

goodwillcolumbus
(3457)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $10,95
Ca.CHF 8,77
Artikelzustand:
Gut
Gutes tun. Dieser Verkauf kommt wohltätigen Zwecken zugute.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Columbus, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 4. Sep und Mo, 8. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:257084944397
Zuletzt aktualisiert am 02. Sep. 2025 04:05:21 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Der gesamte Erlös nach Abzug der Kosten geht an Goodwill Columbus

Since 1939, we've been building independence, improving quality of life and providing work opportunities for individuals with disabilities and other barriers. At Goodwill Columbus, we're proud to be ...
  • Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
  • Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Understanding the Language Development and Early Education of Hi
ISBN
9780807753460

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Teacher's College Press
ISBN-10
0807753467
ISBN-13
9780807753460
eBay Product ID (ePID)
113450158

Product Key Features

Number of Pages
208 Pages
Publication Name
Understanding the Language Development and Early Education of Hispanic Children
Language
English
Subject
English As a Second Language, Bilingual Education, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten)
Publication Year
2012
Features
New Edition
Type
Textbook
Author
Erminda H. Garcia, Eugene E. Garcia
Subject Area
Foreign Language Study, Education
Series
Early Childhood Education Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2012-004052
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.829/68073
Edition Description
New Edition
Synopsis
Young Hispanic children are the largest and fastest growing ethnic minority population in the US, representing diverse racial, linguistic, and cultural backgrounds. In this timely collaboration, a renowned researcher and a seasoned practitioner focus on specific instructional interventions that are associated with reducing the achievement gap for young Hispanic children. Chapters emphasise educational practices, including teacher competencies, instructional strategies, curricular content, parent involvement, and related policy., Young Hispanic children are the largest and fastest growing ethnic minority population in the United States, representing diverse racial, linguistic, and cultural backgrounds. Educational skills and achievement lag significantly for this population, creating an unacceptable achievement gap at the beginning of Kindergarten that grows even further by the end of 3rd grade. What can we learn from the empirical literature, theory, programs, and policies associated with language and early learning for young Hispanics? What are the home and school factors important to differences in early cognitive development and educational well-being? In this timely collaboration, a renowned researcher and a seasoned practitioner explore these questions with a focus on specific instructional interventions that are associated with reducing the achievement gap for young Hispanic children. Chapters emphasize educational practices, including teacher competencies, instructional strategies, curricular content, parent involvement, and related policy. The text includes teacher-friendly artifacts, instructional organizers, and lesson descriptions.
LC Classification Number
LC2670.2.G37 2012

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

goodwillcolumbus

99,6% positive Bewertungen13 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2013
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (3'559)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ