MARKETING/PLANNING LIBRARY AND INFORMATION SERVICES 2ND EDITION, WEINGAND - NICE

CSA COMPUTERS
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eBay-Artikelnr.:261557757867
Zuletzt aktualisiert am 02. Aug. 2024 22:39:10 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“THIS ITEM IS IN GREAT CONDITION, BUT HAS ABOUT 35% OF THE PAGES WITH HIGHLIGHTING”
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9781563086120
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1563086123
ISBN-13
9781563086120
eBay Product ID (ePID)
760033

Product Key Features

Number of Pages
187 Pages
Publication Name
Marketing/Planning Library and Information Services
Language
English
Subject
Library & Information Science / General, General
Publication Year
1999
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Darlene E. Weingand
Subject Area
Reference, Language Arts & Disciplines
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
15.9 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
99-031433
Dewey Edition
21
Number of Volumes
1 vol.
Dewey Decimal
021.7
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Illustrations Introduction Chapter 1: What Is Marketing? And How Does It Connect to the Planning Process? Chapter 2: Before You Begin - Forming a Marketing/Planning Team Chapter 3: Developing a Mission and Vision - Why Exist? Chapter 4: The Marketing Audit - Examing the Library's Environments Chapter 5: Goals, Objectives, and Action Strategies - A Road Map to an Effective Future Chapter 6: The Library's Products - Heart of the System Chapter 7: The Price - What Does Each Product Cost? Chapter 8: The Place - How to Connect the Customer with the Product Chapter 9: Promotion - Last, but Not Least Chapter 10: Evaluation - Two Approaches Chapter 11: Present Success - And Designing a Preferred Future Bibliography Index
Synopsis
Framing sound marketing principles within the context of customer service, Weingand demonstrates how current marketing ideas and strategies can contribute to effective library and information center management. This practical handbook gives a broad overview of the entire marketing/planning system-from creating a marketing team and developing a mission to conducting a marketing audit, setting goals, creating an action plan, designing and pricing the product, promoting services, and evaluating the end result., Framing sound marketing principles within the context of customer service, Weingand demonstrates how current marketing ideas and strategies can contribute to effective library and information center management. This new edition of Weingand's practical handbook gives a broad overview of the entire marketing/planning system-from a working definition of marketing, creating a marketing team, and developing a mission to conducting a marketing audit, setting goals, creating an action plan, designing and pricing the product, connecting to customers, promoting services, and evaluating the end result. In each of these areas, Weingand has updated the information, added new scenarios and figures, even restructured some of the concepts. Special attention is given to the relationship between the library's mission and vision, and a more thorough discussion of budgetary considerations is offered. A new chapter that focuses on the future and the library's role in the next millennium concludes the work. This basic g
LC Classification Number
Z716.3.W44 1999

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    Item was as described, packaged with more spray tips than I could get in a package at my local box stores and for a better price, super fast shipping, keep up the good work, Thanks!
  • l***l (85)- Bewertung vom Käufer.
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    Item was described as New. While it was indeed mentioned as bulk packaging, when it arrived it looked as if it was manually repacked. Ran a quick SMART check and it came out as almost new. It was packed well and was priced right. Will definitely buy from them again.
  • s***r (162)- Bewertung vom Käufer.
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    Units as described. Items are in new condition. Units appearance seems to be unused. Quality of Ryobi products is well established and known. Great value for price paid. Shipping charges slightly higher than necessary this class of mail. Satisfied with transaction and seller. 5++ stars!