|Eingestellt in Kategorie:
Der Verkäufer ist abwesend bis 17. Jun. 2025. Bitte rechnen Sie beim Kauf dieses Artikel mit einer späteren Lieferung.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Cost & Effect by Robert Steven Kaplan Hardcover Book (English) Harvard Business

stuffopafinds
(1499)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $15,44
Ca.CHF 12,70
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Abholung:
Kostenlose Abholung in East Amherst, New York, USA.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: East Amherst, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 18. Jun und Do, 26. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:264799504804
Zuletzt aktualisiert am 06. Apr. 2023 16:06:07 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN-13
9780875847887
Educational Level
College
Subject
Business & Economics
Product Type
Textbook
Special Attributes
Dust Jacket
ISBN
9780875847887

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
0875847889
ISBN-13
9780875847887
eBay Product ID (ePID)
858940

Product Key Features

Book Title
Cost and Effect : Using Integrated Cost Systems to Drive Profitability and Performance
Number of Pages
384 Pages
Language
English
Topic
Finance / General, Management Science, Accounting / Managerial
Publication Year
1997
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Robert S. Kaplan, Robin Cooper
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
26.6 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
97-026561
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.15/52
Table Of Content
Preface 1. Introduction: Cost and Performance Management Systems 2. Four-Stage Model for Designing Cost and Performance Measurement Systems 3. Stage II: Standard Cost and Flexible Budgeting Systems Appendix: GPK Cost System 4. Stage III Systems for Learning and Improvement: Upgrading and Supplementing Standard Cost Systems 5. Stage III Systems for Learning and Improvement: Kaizen Costing and Pseudo-Profit Centers 6. Activity-Based Costing: Introduction Appendix: ABC Activity and Process Dictionary 7. Measuring the Cost of Resource Capacity 8. Activity-Based Management: Operational Applications Appendix: Value- and Non-Value-Added Activities 9. Strategic Activity-Based Management: Product Mix and Pricing 10. Strategic Activity-Based Management: Customers 11. Strategic Activity-Based Management: Supplier Relationships and Product Development Appendix: Target Costing 12. ABC in Service Industries 13. Extending Activity-Based Cost Systems 14. Stage IV: Integrating ABC with Enterprise-Wide Systems 15. Stage IV: Using ABC for Budgeting and Transfer Pricing Notes Index About the Authors
Synopsis
Two of the most innovative thinkers in the field present a work that represents the single best resource for understanding and implementing activity-based cost management. Kaplan and Cooper reveal that most companies don't know how to measure accurately, influence, or understand the fundamental cost drivers in their businesses. They then provide a detailed and comprehensive blueprint that will enable managers to make better decisions and to promote organizational learning and improvement. Cost and Effect takes the management, finance, and accounting fields to an entirely new level, as the authors demonstrate how the principles of activity-based costing and other advanced cost management techniques, such as target and kaizen costing, can drive business performance. Using lively examples from a variety of leading companies worldwide--including Siemens, Hewlett-Packard, AT&T, the Swedish wire manufacturer Kanthal, Kirin Beer, and Procter & Gamble--they show how to create integrated, knowledge-based systems that provide meaningful information on current and past performance.The innovation systems described in Cost and Effect will help you: determine where improvements in quality, efficiency, and productivity will have the highest payoffs; assist front-line employees in their learning and improvement activities; make better product mix and capital investment decisions; negotiate more effectively on price, product features, quality, delivery, and service to promote win-win relationships with your customers; choose low-cost suppliers who are truly low cost, not just low price; design products and services that meet customers' expectations - and that can be produced and delivered at a profit; and, integrate your activity-based cost system into reporting and budgeting processes to reveal the sources of excess capacity. Everyone involved in running a business--from general managers and strategic planners to financial executives, IT professionals, and operations managers--must read this book to learn how innovative cost and performance measurement systems can enhance their organizational profitability and performance.
LC Classification Number
HF5686.C8K266 1998

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

stuffopafinds

98,1% positive Bewertungen3.7 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2006
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (1'456)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ