|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Reconceptualizing Libraries : Perspectives from.Lee, R. Abigail, P. New

ClothesandThings4Less
(560)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $14,99
Ca.CHF 12,02
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: San Antonio, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Fr, 25. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:264871288668
Zuletzt aktualisiert am 26. Mai. 2023 04:54:34 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
PublishedOn
2018-08
ISBN
9781138309562

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138309567
ISBN-13
9781138309562
eBay Product ID (ePID)
22038432657

Product Key Features

Number of Pages
276 Pages
Publication Name
Reconceptualizing Libraries : Perspectives from the Information and Learning Sciences
Language
English
Publication Year
2018
Subject
Educational Psychology, Adult & Continuing Education, General, Library & Information Science / General, Aims & Objectives
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Author
Abigail L. Phillips
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
12.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-017067
Reviews
" Reconceptualizing Libraries surveys a variety of innovative and interest-driven learning programs implemented by libraries to engage patrons in new ways and uses theoretical foundations from both learning and information sciences to interpret the results and successes of these endeavors." --Kevin Comerford, Director of Digital Initiatives and Scholarly Communication at the University of New Mexico Libraries, USA, " Reconceptualizing Libraries surveys a variety of innovative and interest-driven learning programs implemented by libraries to engage patrons in new ways and uses theoretical foundations from both learning and information sciences to interpret the results and successes of these endeavors." ¿Kevin Comerford, Director of Digital Initiatives and Scholarly Communication at the University of New Mexico Libraries, USA
Illustrated
Yes
Table Of Content
About the Editors. List of Contributors. Acknowledgments. Introduction, Victor R. Lee and Abigail L. Phillips I. Reconceptualizing Libraries and Communities 1. Libraries Will be Essential to the Smart and Connected Communities of the Future, Victor R. Lee 2. Makerspaces in Libraries: Social Roles and Community Engagement, Kyungwon Koh, June Abbas, and Rebecca Willett II. Reconceptualizing Library Experience 3. Making Connected Messages: Designing Community-Relevant Murals with Youth in Public Libraries, Yasmin Kafai, Orkan Telhan, Richard Lee Davis, K-Fai Steele, and Barrie Adleberg 4. Building Expansive Family STEAM Programming Through Participatory Design Research, Carrie Tzou, Philip Bell, Megan Bang, Rekha Kuver, Amy Twito, and Ashley Braun 5. Designing Alternate Reality Games for the Public Library's Summer Reading Programs, Elizabeth Bonsignore, Derek Hansen, and Kari Kaus 6. Improving Digital Experience Through Modeling the Human Experience: The Resurgence of Virtual (& Augmented & Mixed) Reality, Diana Hellyar, Renee Walsh, and Micah Altman III. Reconceptualizing Librarianship 7. Designing for STEM in Libraries Serving Underserved Communities, Crystle Martin 8. Redefining Mentorship in Facilitating Interest-Driven Learning in Libraries, Tamara Clegg and Mega Subramaniam 9. Small Town Librarians as Experience Engineers, Abigail L. Phillips, Victor R. Lee, and Mimi Recker 10. Cultivating School Librarian Discernment as E-Learning Technology Stewards of the Future, Rebecca Reynolds and Chris Leeder Part IV. Reconceptualizing Library Research 11. The Design of Digital Learning Activities for Libraries Through Participatory Design, Jason Yip and Kung Jin Lee 12. Probing Causal Relationships Between What School Librarians Do and What Learners Gain in School Libraries: A Reconceptualization of the Profession's Research Agenda, Marcia Mardis, Faye R. Jones, Lenese Colson, Shana Pribesh, Sue Kimmel, Barbara Schultz-Jones, Laura Pasquini, and Laura Gogia 13. Using Research-Practice Partnerships to Support Interest-Related Learning in Libraries, William R. Penuel, Josephina Chang-Order, and Vera Michalchik 14. Learning Through New Experiences: A Researcher of Modern-Day Librarianship Discovers the Learning Sciences, Abigail L. Phillips . Conclusion: Looking Back to See Forward, Beth Yoke
Synopsis
Reconceptualizing Libraries brings together cases and models developed by experts in the information and learning sciences to identify the potential for libraries to adapt and transform in the wake of new technologies for connected learning and discovery. Chapter authors explore the ways that the increased interest in the design research methods, digital media emphases, and technological infrastructure of the learning sciences can foster new collaborations and formats for education within physical library spaces. Models and case studies from a variety of library contexts demonstrate how library professionals can act as change agents and design partners and how patrons can engage with these evolving experiences. This is a timely and innovative volume for understanding how physical libraries can incorporate and thrive as educational resources using new developments in technology and in the learning sciences., Reconceptualizing Libraries brings together cases and models developed by experts in the information and learning sciences to explore the potential for libraries to adapt and transform in the wake of new technologies for connected learning and discovery.
LC Classification Number
Z718.R43 2019

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ClothesandThings4Less

100% positive Bewertungen775 Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2005
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (273)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ