|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Geschlecht, Macht und Kommunikation in menschlichen Beziehungen (SIGNIERT 1. Hardcover)

Literature_Preserver
(451)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $220,00
Ca.CHF 178,51
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Louisville, Kentucky, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 20. Jun und Do, 26. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:267049204492
Zuletzt aktualisiert am 21. Jan. 2025 16:25:42 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Book Title
Gender, Power, and Communication in Human Relationships
Features
Signed, 1st Edition, 1st Printing
Topic
Relationships
ISBN
9780805814033

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805814035
ISBN-13
9780805814033
eBay Product ID (ePID)
917026

Product Key Features

Number of Pages
384 Pages
Publication Name
Gender, Power, and Communication in Human Relationships
Language
English
Subject
Communication Studies
Publication Year
1995
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines
Author
Michael J. Cody
Series
Routledge Communication Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
28 Oz
Item Length
6 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
94-036468
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
305.3
Table Of Content
Contents: Preface. Part I: Introduction and Overview. P.J. Kalbfleisch, M.J. Cody, Power and Communication in the Relationships of Women and Men. Part II: Gender-Based Expectations and Beliefs. N.M. Henley, Body Politics Revisited: What Do We Know Today? J.K. Burgoon, L. Dillman, Gender, Immediacy, and Nonverbal Communication. A. Mulac, J.J. Bradac, Women's Style in Problem Solving Interaction: Powerless, or Simply Feminine? J.T. Spence, C. Buckner, Masculinity and Femininity: Defining the Undefinable. Part III: Women and Men Together. R.K. Reinholtz, C.L. Muehlenhard, J.L. Phelps, A.T. Satterfield, Sexual Discourse and Sexual Intercourse: How the Way We Communicate Affects the Way We Think About Sexual Coercion. L.C. Miller, D.M. Burns, S. Rothspan, Negotiating Safer Sex: The Dynamics of African-American Relationships. P.J. Kalbfleisch, J. Keyton, Power and Equality in Mentoring Relationships. M.A. Fitzpatrick, A. Mulac, Relating to Spouse and Stranger: Gender Preferential Language Use. W.R. Cupach, D.J. Canary, Managing Conflict and Anger: Investigating the Sex Stereotype Hypothesis. P. Schwartz, D. Patterson, S. Steen, The Dynamics of Power: Money and Sex in Intimate Relationships. Part IV: Women and Men in Society. E.M. Rogers, T.M. Hirata, A.S. Chandran, J.D. Robinson, Television Promotion of Gender Equality in Societies. M.J. Cody, J. Seiter, Y. Montagne-Miller, Men and Women in the Market Place. J.C. Pearson, L. Cooks, Gender and Power.
Synopsis
This edited volume establishes a state-of-the-art perspective on theory and research on gender, power, and communication in human relationships. Both theoretical essays and review chapters address issues relevant to female and male differences in power, dominance, communication, equality, and expectations/beliefs. All chapter contributors share two commonalities. First, each provides a 1990s assessment of power and equality in female and male relationships. Second, each reviews respective programs of research and focuses attention on the relevance of this research to understanding the relationships of women and men. Unique because it incorporates a multidisciplinary approach to the study of gender and the communication of power in human relationships, this book includes the original work of intellectuals with national and international reputations in the social sciences. The volume provides both scholastic breadth and centralized treatment of issues that form the very foundation of social and personal relationships. It will appeal to scholars working in the disciplines of communication and psychology as well as other areas of social science research.
LC Classification Number
HM132.G44 1995

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Literature_Preserver

100% positive Bewertungen1.1 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2013
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to my bookstore & thank you for making literature preserving possible. All books found on my stores site are discarded books I have saved directly before recycling. I started traveling the US ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (407)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ