|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Denkfähigkeiten lehren (Schlüsseldebatte... von Johnson, Stephen Taschenbuch/Softback

bookworm23.2012
(1143)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $6,50
Ca.CHF 5,25
Artikelzustand:
Neuwertig
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,61) USPS Media MailTM.
Standort: Kennesaw, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 8. Aug und Mi, 13. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:267123250396
Zuletzt aktualisiert am 12. Jul. 2025 06:17:47 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Artist
Johnson, Stephen
Brand
N/A
Date of Publication
2010-05-18
EAN
9781441186560
ISBN
1441186565
Release Title
Teaching Thinking Skills (Key Debates in Educational Policy)
Book Title
Teaching Thinking Skills (Key Debates in Educational Policy)
Colour
N/A

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
ISBN-10
1441186565
ISBN-13
9781441186560
eBay Product ID (ePID)
79860473

Product Key Features

Number of Pages
144 Pages
Publication Name
Teaching Thinking Skills
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Educational Psychology, General
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Harvey Siegel, Stephen Johnson
Subject Area
Education
Series
Key Debates in Educational Policy Ser.
Format
Uk-Trade Paper

Dimensions

Item Height
0.3 in
Item Weight
6.2 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-045433
Reviews
'Timely and welcome; I recommend this to all interested in this important contemporary educational issue.' David Carr, Professor of Philosophy of Education, University of Edinburgh, UK, 'A significant and stimulating contribution to the philosophical literature on critical thinking with an important bearing on educational policy and practice.' William Hare, Professor Emeritus, Mount Saint Vincent University, Canada
Dewey Decimal
370.152
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Series Editor's Preface - Key Debates in Education Policy Foreword by Christopher Winch Part I - Teaching Thinking Skills by Stephen Johnson Part II - On Thinking Skills by Harvey Siegel Afterword by Christopher Winch Index
Synopsis
Considers the philosophical debates surrounding the existance, teaching and transferability of thinking skills. >, Teaching Thinking Skills by Steve Johnson was initially published by the Philosophy of Education Society of Great Britain in 2000. In this new edition, Johnson has updated his argument, Harvey Siegel has contributed a counter-argument and Christopher Winch has provided a foreword and afterword drawing the debates together. The issues debated in this new edition of Teaching Thinking Skills include: Do thinking skills exist? What are the aims of education? Can thinking skill be taught? Are thinking skills transferable? Teaching Thinking Skills raises issues not only for those concerned with thinking skills per se but more broadly for those concerned with the role of thinking in professional and vocational activities and with the extent to which abilities are broad or narrow, transferable or non-transferable. >, Teaching Thinking Skills by Steve Johnson was initially published by the Philosophy of Education Society of Great Britain in 2000. In this new edition, Johnson has updated his argument, Harvey Siegel has contributed a counter-argument and Christopher Winch has provided a foreword and afterword drawing the debates together. The issues debated in this new edition of Teaching Thinking Skills include: Do thinking skills exist? What are the aims of education? Can thinking skill be taught? Are thinking skills transferable? Teaching Thinking Skills raises issues not only for those concerned with thinking skills per se but more broadly for those concerned with the role of thinking in professional and vocational activities and with the extent to which abilities are broad or narrow, transferable or non-transferable.
LC Classification Number
LB1590.3.J65 2010

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

bookworm23.2012

100% positive Bewertungen2.1 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2012
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (916)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ