Bild 1 von 7







Galerie
Bild 1 von 7







Ähnlichen Artikel verkaufen?
Denkfähigkeite n lehren (Schlüsseldeba tte... von Johnson, Stephen Taschenbuch/So ftback
US $6,50
Ca.CHF 5,25
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,61) USPS Media MailTM.
Standort: Kennesaw, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 8. Aug und Mi, 13. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:267123250396
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Artist
- Johnson, Stephen
- Brand
- N/A
- Date of Publication
- 2010-05-18
- EAN
- 9781441186560
- ISBN
- 1441186565
- Release Title
- Teaching Thinking Skills (Key Debates in Educational Policy)
- Book Title
- Teaching Thinking Skills (Key Debates in Educational Policy)
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
ISBN-10
1441186565
ISBN-13
9781441186560
eBay Product ID (ePID)
79860473
Product Key Features
Number of Pages
144 Pages
Publication Name
Teaching Thinking Skills
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Educational Psychology, General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
Key Debates in Educational Policy Ser.
Format
Uk-Trade Paper
Dimensions
Item Height
0.3 in
Item Weight
6.2 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-045433
Reviews
'Timely and welcome; I recommend this to all interested in this important contemporary educational issue.' David Carr, Professor of Philosophy of Education, University of Edinburgh, UK, 'A significant and stimulating contribution to the philosophical literature on critical thinking with an important bearing on educational policy and practice.' William Hare, Professor Emeritus, Mount Saint Vincent University, Canada
Dewey Decimal
370.152
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Series Editor's Preface - Key Debates in Education Policy Foreword by Christopher Winch Part I - Teaching Thinking Skills by Stephen Johnson Part II - On Thinking Skills by Harvey Siegel Afterword by Christopher Winch Index
Synopsis
Considers the philosophical debates surrounding the existance, teaching and transferability of thinking skills. >, Teaching Thinking Skills by Steve Johnson was initially published by the Philosophy of Education Society of Great Britain in 2000. In this new edition, Johnson has updated his argument, Harvey Siegel has contributed a counter-argument and Christopher Winch has provided a foreword and afterword drawing the debates together. The issues debated in this new edition of Teaching Thinking Skills include: Do thinking skills exist? What are the aims of education? Can thinking skill be taught? Are thinking skills transferable? Teaching Thinking Skills raises issues not only for those concerned with thinking skills per se but more broadly for those concerned with the role of thinking in professional and vocational activities and with the extent to which abilities are broad or narrow, transferable or non-transferable. >, Teaching Thinking Skills by Steve Johnson was initially published by the Philosophy of Education Society of Great Britain in 2000. In this new edition, Johnson has updated his argument, Harvey Siegel has contributed a counter-argument and Christopher Winch has provided a foreword and afterword drawing the debates together. The issues debated in this new edition of Teaching Thinking Skills include: Do thinking skills exist? What are the aims of education? Can thinking skill be taught? Are thinking skills transferable? Teaching Thinking Skills raises issues not only for those concerned with thinking skills per se but more broadly for those concerned with the role of thinking in professional and vocational activities and with the extent to which abilities are broad or narrow, transferable or non-transferable.
LC Classification Number
LB1590.3.J65 2010
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
bookworm23.2012
100% positive Bewertungen•2.1 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (916)
- o***m (2048)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat transaction, thank you!
- 1***r (1910)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat to do business with. Fast shipping.
- n***t (87)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGREAT ITEM , GREAT PRICE AND FAST SHIPPING !
Noch mehr entdecken:
- Johnson Bücher im Taschenbuch Sachbuch,
- Stephen-Baxter-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Stephen-King-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Stephen-Hunter-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Stephen-Crane-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Stephen-King-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Stephen-King-Taschenbuch-Fantasy - Belletristik-Bücher,
- Bücher Stephen-King-Taschenbuch-Belletristik auf Deutsch,
- Stephen-King-Taschenbuch-Horror - Belletristik Literatur Bücher,
- Stephen-King-Taschenbuch-Horror - Belletristik-Bücher auf Deutsch