Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Erwerb akustischer Fähigkeiten: Die Entwicklung von Hören, Lesen und Aufführen...
US $42,11
Ca.CHF 33,92
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Tallahassee, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 18. Aug und Sa, 23. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:267180337777
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2000
- Book Title
- Aural Skills Acquisition: The Development of Listening, Readin...
- ISBN
- 9780195117851
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0195117859
ISBN-13
9780195117851
eBay Product ID (ePID)
1698337
Product Key Features
Number of Pages
272 Pages
Publication Name
Aural Skills Acquisition : The Development of Listening, Reading, and Performing Skills in College-Level Musicians
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Instruction & Study / General, Instruction & Study / Theory
Type
Textbook
Subject Area
Music
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
17.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
5.9 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
99-057684
Reviews
"An excellent book that makes many contributions, the most groundbreaking of which is a synthesis of cognitive research, pedagogical and other more qualitative studies..."--Music Perception, "An excellent book that makes many contributions, the most groundbreakingof which is a synthesis of cognitive research, pedagogical and other morequalitative studies..."--Music Perception
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
781.4/2
Synopsis
This book is about thinking in music. Music listeners who understand what they hear are thinking in music. Music readers who understand and visualize what they read are thinking in music. This book investigates the various ways musicians acquire those skills through an examination of the latest research in music perception and cognition, music theory, along with centuries of insight from music theorists, composers, and performers. Aural skills are the focus; the author also works with common works with common problems in both skills teaching and skills acquisition., This book is a hands-on investigation of the stages musicians go through as they learn to hear, read, and perform music. It draws on the latest research in music perception and cognition, music theory, and pedagogy, along with centuries of insight from music theorists, composers, and performers. The first part explores the development of music listening skills, including such broader activities as dictation and transcription, and specific abilities such as meter perception, short-term musical memory, and tonic inference. The second part then examines the skills involved in reading and performing music. It looks at such physical skills as vocal production and eye movements and at such complex integrated tasks as sight-singing transpositions and modulations. Throughout the book the author presents these skills in their musical contexts and emphasizes their roles in the general development of musicality. Aural Skills Acquisition builds important bridges between music theory, cognitive psychology, and pedagogy. It subjects ideas from music theory to the rigors of psychological testing and combines findings from the psychology of learning with ideas and methods of contemporary music theory. It will prove an invaluable guide for music teachers, music theorists, and psychologists interested in music perception and cognition.
LC Classification Number
MT35.K186 2000
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Goodwill Industries - Big Bend, Inc
99,6% positive Bewertungen•181 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (60'553)
- s***a (173)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem arrived perfectly, thank you so much!
- z***9 (32)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe book is as described.
- e***t (436)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood!
Noch mehr entdecken:
- Software-Entwicklung Studium und Erwachsenenbildung,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Software-Entwicklung,
- Studium und Erwachsenenbildung Software-Entwicklung als Taschenbuch,
- Sachbücher für junge Leser mit Thema Lesen lernen,
- Software-Entwicklung Studium und Erwachsenenbildung als gebundene Ausgabe,
- Sachbücher über Literatur für junge Leser,
- Sachbücher über Sport für junge Leser,
- Sachbücher über Wissen und Technik für junge Leser,
- Bilder -/Wimmelbuch für Kinder & Jugendliche Erstes Lesen,
- Sachbücher für junge Leser auf Englisch