|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Forschungsdesign: Qualitative, quantitative und gemischte Methodenansätze von...

Reyesmas
(2631)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $25,99
Ca.CHF 21,01
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
This book has marks of highlighted in several pages please see all pictures for more details about ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,22) USPS Media MailTM.
Standort: Wilmington, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 13. Aug und Fr, 15. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:267254027170

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“This book has marks of highlighted in several pages please see all pictures for more details about ...
ISBN
9781506386706

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1506386709
ISBN-13
9781506386706
eBay Product ID (ePID)
237875323

Product Key Features

Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
Research Design : Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches
Publication Year
2018
Subject
Methodology, Research, Statistics
Type
Textbook
Author
John W. Creswell, J. David Creswell
Subject Area
Social Science
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
19 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2017-044644
Reviews
This text is incredibly helpful and among the books I use most frequently in my teaching and my own writing.
Dewey Edition
23/eng/20220707
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
300.72/1
Table Of Content
Analytic Contents of Research TechniquesPrefacePurposeAudienceFormatOutline of ChaptersCompanion WebsiteAcknowledgmentsAbout the AuthorsPART I PRELIMINARY CONSIDERATIONSChapter 1 The Selection of a Research ApproachThe Three Approaches to ResearchThree Components Involved in an ApproachResearch Approaches as Worldviews, Designs, and MethodsCriteria for Selecting a Research ApproachSummaryAdditional ReadingsChapter 2 Review of the LiteratureThe Research TopicThe Literature ReviewSummaryAdditional ReadingsChapter 3 The Use of TheoryQuantitative Theory UseQualitative Theory UseMixed Methods Theory UseSummaryAdditional ReadingsChapter 4 Writing Strategies and Ethical ConsiderationWriting the ProposalWriting IdeasEthical Issues to AnticipateSummaryAdditional ReadingsPART II DESIGNING RESEARCHChapter 5 The IntroductionThe Importance of IntroductionsAn Abstract for a StudyQualitative, Quantitative, and Mixed Methods IntroductionsA Model for an IntroductionSummaryAdditional ReadingsChapter 6 The Purpose StatementSignificance and Meaning of a Purpose StatementSummaryAdditional ReadingsChapter 7 Research Questions and HypothesesQualitative Research QuestionQuantitative Research Questions and HypothesesMixed Methods Research Questions and HypothesesSummaryAdditional ReadingsChapter 8 Quantitative MethodsDefining Surveys and ExperimentsComponents of a Survey Study Method PlanComponents of an Experimental Study Method PlanSummaryAdditional ReadingsChapter 9 Qualitative MethodsThe Characteristics of Qualitative ResearchQualitative DesignsThe Researcher's Role and RefData Collection ProceduresData Recording ProceduresData Analysis ProceduresInterpretationValidity and ReliabilityWriting the Qualitative ReportSummaryAdditional ReadingsChapter 10 Mixed Methods ProceduresComponents of Mixed Methods ProceduresTypes of Mixed Methods DesignsA Procedure for Embedding Core Designs Into Complex DesignsFactors Important in Choosing a Mixed Methods DesignExamples of Mixed Methods ProceduresSummaryAdditional ReadingsGlossaryReferencesAuthor IndexSubject Index
Synopsis
This bestselling text pioneered the comparison of qualitative, quantitative, and mixed methods research design. For all three approaches, John W. Creswell and new co-author J. David Creswell include a preliminary consideration of philosophical assumptions; key elements of the research process; a review of the literature; an assessment of the use of theory in research applications, and reflections about the importance of writing and ethics in scholarly inquiry. New to this Edition Updated discussion on designing a proposal for a research project and on the steps in designing a research study. Additional content on epistemological and ontological positioning in relation to the research question and chosen methodology and method. Additional updates on the transformative worldview. Expanded coverage on specific approaches such as case studies, participatory action research, and visual methods. Additional information about social media, online qualitative methods, and mentoring and reflexivity in qualitative methods. Incorporation of action research and program evaluation in mixed methods and coverage of the latest advances in the mixed methods field Additional coverage on qualitative and quantitative data analysis software in the respective methods chapters. Additional information about causality and its relationship to statistics in quantitative methods. Incorporation of writing discussion sections into each of the three methodologies. Current references and additional readings are included in this new edition., This best-selling text pioneered the comparison of qualitative, quantitative, and mixed methods research design. For all three approaches, John W. Creswell and new co-author J. David Creswell include a preliminary consideration of philosophical assumptions, key elements of the research process, a review of the literature, an assessment of the use of theory in research applications, and reflections about the importance of writing and ethics in scholarly inquiry. The FifthEditionincludes more coverage of: epistemological and ontological positioning in relation to the research question and chosen methodology; case study, PAR, visual and online methods in qualitative research; qualitative and quantitative data analysis software; and in quantitative methods more on power analysis to determine sample size, and more coverage of experimental and survey designs; and updated with the latest thinking and research in mixed methods., This best-selling text pioneered the comparison of qualitative, quantitative, and mixed methods research design. For all three approaches, John W. Creswell and new co-author J. David Creswell include a preliminary consideration of philosophical assumptions, key elements of the research process, a review of the literature, an assessment of the use of theory in research applications, and reflections about the importance of writing and ethics in scholarly inquiry.
LC Classification Number
H62.C6963 2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Reyesmas

99,8% positive Bewertungen8.8 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2014
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (2'593)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ