Dieses Angebot wurde verkauft am Mi, 20. Aug um 04:28.
Marketing Management Sixteenth Edition Hardcover Kotler Keller Chernev Rental ED
Verkauft
Marketing Management Sixteenth Edition Hardcover Kotler Keller Chernev Rental ED
US $55,00US $55,00
Do, 21. Aug, 04:28Do, 21. Aug, 04:28

Marketing Management Sixteenth Edition Hardcover Kotler Keller Chernev Rental ED

Midwest Library
(7862)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $55,00
Ca.CHF 43,77
Artikelzustand:
Sehr gut
    Versand:
    Kostenlos USPS Media MailTM.
    Standort: Crystal Lake, Illinois, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Do, 9. Okt und Mi, 15. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    Keine Rücknahme.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:267374643575

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
    Type
    Textbook
    ISBN
    9780135887158
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Pearson Education
    ISBN-10
    0135887151
    ISBN-13
    9780135887158
    eBay Product ID (ePID)
    18050032018

    Product Key Features

    Edition
    16
    Publication Year
    2021
    Book Title
    Marketing Management
    Topic
    Commerce
    Number of Pages
    608 Pages
    Language
    English
    Genre
    Business & Economics
    Author
    Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
    Format
    Hardcover

    Additional Product Features

    LCCN
    2021-016494
    Dewey Edition
    23
    Dewey Decimal
    658.8
    Table Of Content
    PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT Defining Marketing for the New Realities Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET Analyzing Consumer Markets Analyzing Business Markets Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY Identifying Market Segments and Target Customers Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE Designing and Managing Products Designing and Managing Services Building Strong Brands Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE Managing Marketing Communications Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age Personal Selling and Direct Marketing PART 6: DELIVERING VALUE Designing and Managing Distribution Channels Managing Retailing PART 7: MANAGING GROWTH Driving Growth in Competitive Markets Developing New Market Offerings Building Customer Loyalty Tapping into Global Markets Socially Responsible Marketing
    Synopsis
    This print textbook is available for students to rent for their classes. The Pearson print rental program provides students with affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management student The world of marketing is changing every day -- and in order for students to have a competitive edge, they need a text that reflects the best and most recent marketing theory and practices. Marketing Management collectively uses a managerial orientation, an analytical approach, a multidisciplinary perspective, universal applications, and balanced coverage to distinguish it from all other marketing management texts out there. Unsurpassed in its breadth, depth, and relevance, the 16th Edition features a streamlined organization of the content, updated material, and new examples that reflect the very latest market developments. After reading this landmark text, students will be armed with the knowledge and tools to succeed in the new market environment around them.
    LC Classification Number
    HF5415.13.K64 2022

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Midwest Library

    99,9% positive Bewertungen23 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Okt 2014
    Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Midwest Library is committed to helping book and media materials remain in circulation. We strive to help each buyer buy the item that they are looking for at a reasonable price. With our continuously ...
    Mehr anzeigen
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (8'118)

    Alle Bewertungen ansehen