
3S-FE 3SFE 16V Engine Cylinder Head For Toyota Camry Celica 1998cc 2.0L 16V
US $470,00US $470,00
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eBay-Artikelnr.:276677036596
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neu
- Brand
- askattt
- Manufacturer Warranty
- 1 Year
- Manufacturer Part Number
- 11101-79115 1110179115
- UPC
- Does not apply
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
PERFECT ONE AUTO PARTS
92,9% positive Bewertungen•3.8 Tsd. Artikel verkauft
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Verkäuferbewertungen (694)
- l***c (56)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe cylinder head was in good condition, recently machined. A couple of uneven spots throughout on the top side. Overall, it is of good quality and looks fresh.
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- *****- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufTurbo doesn't work properly. Less than a month was working. I contact the seller and seller says was external object or bad lubrication. Nothing of this excuses happened. I had bad experience with the seller and the Turbo.Antwort von askattt- Verkäufer askattt hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer askattt hat auf Bewertung reagiert.The turbocharger's shaft has broken, and the fracture position is not at the welded joint. According to our judgment, this is due to the debris generated during the engine overhaul striking the turbine blades.