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IMC, The Next Generation: Five Steps for De..., SCHULTZ
US $7,69
Ca.CHF 6,16
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:276960173090
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- IMC, The Next Generation: Five Steps for Delivering Value and ...
- ISBN
- 0071416625
- EAN
- 9780071416627
- Release Title
- IMC, The Next Generation: Five Steps for Delivering Value and ...
- Artist
- SCHULTZ
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071416625
ISBN-13
9780071416627
eBay Product ID (ePID)
2462061
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
IMC, the Next Generation : Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication
Language
English
Subject
Business Communication / General, Consumer Guides, Marketing / General, Customer Relations, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in
Additional Product Features
LCCN
2003-003687
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Synopsis
Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today s IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships ", Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today's IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships
LC Classification Number
HF5415.S3595 2003
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
worldofbooksinc
97,6% positive Bewertungen•1.2 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
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- r***r (1133)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood seller. Fast shipping.
- s***p (899)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks!
- s***p (899)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks!
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