|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

IMC, The Next Generation: Five Steps for De..., SCHULTZ

worldofbooksinc
(238899)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,69
Ca.CHF 6,16
Artikelzustand:
Sehr gut
2 verfügbar
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Montgomery Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 5. Sep und Di, 9. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:276960173090
Zuletzt aktualisiert am 29. Aug. 2025 04:30:53 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Title
IMC, The Next Generation: Five Steps for Delivering Value and ...
ISBN
0071416625
EAN
9780071416627
Release Title
IMC, The Next Generation: Five Steps for Delivering Value and ...
Artist
SCHULTZ
Brand
N/A
Colour
N/A

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071416625
ISBN-13
9780071416627
eBay Product ID (ePID)
2462061

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Publication Name
IMC, the Next Generation : Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication
Language
English
Subject
Business Communication / General, Consumer Guides, Marketing / General, Customer Relations, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Not Available
Author
Heidi Schultz, Don E. Schultz
Subject Area
Reference, Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

LCCN
2003-003687
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Synopsis
Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today s IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships ", Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today's IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships
LC Classification Number
HF5415.S3595 2003

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

worldofbooksinc

97,6% positive Bewertungen1.2 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2020
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (275'541)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ