Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Marketing for Architects and Designers, Rost, Steven
US $7,69
Ca.CHF 6,17
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Montgomery Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 18. Jul und Di, 22. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:276960287710
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 0393731006
- EAN
- 9780393731002
- Publication Name
- N/A
- Type
- Hardback
- Release Title
- Marketing for Architects and Designers
- Artist
- Rost, Steven
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Norton & Company, Incorporated, w. w.
ISBN-10
0393731006
ISBN-13
9780393731002
eBay Product ID (ePID)
30245650
Product Key Features
Book Title
Marketing for Architects and Designers
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
2005
Topic
Professional Practice, General
Illustrator
Yes
Genre
Architecture
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.1 in
Item Weight
32.1 Oz
Item Length
1.1 in
Item Width
0.9 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2004-057565
Dewey Edition
22
Reviews
[L]ikely to extend anyone's understanding of the possible coverage of marketing and promotion. All practices are involved in marketing, even if they do not call it that, and what this book does is to remind readers of ways in which the activity can be both focused and diversified to provide benefits in maintaining or developing contacts for future work.... [A]n inspiration for using graphic communications in a new and imaginative way., [T]he authors have really thought carefully about what makes marketing for architects and designers 'shine'... The examples included are both international in nature and can be done on either a grand or small scale… The photography is incredible and really runs the gamut of marketing done well...[A] good book to keep in your firm library, referring to it as needed... [E]asy-to-follow, informative resource... [A]nother audience would definitely be graphic designers--the size, style, and even printing costs data will be most useful., [T]he authors have really thought carefully about what makes marketing for architects and designers 'shine'... The examples included are both international in nature and can be done on either a grand or small scale... The photography is incredible and really runs the gamut of marketing done well...[A] good book to keep in your firm library, referring to it as needed... [E]asy-to-follow, informative resource... [A]nother audience would definitely be graphic designers--the size, style, and even printing costs data will be most useful.
Dewey Decimal
720/.68/8
Synopsis
The well-designed print and electronic materials shown here--brochures, books, slide shows, Web sites, and multimedia presentations--will serve as models and inspiration for enhancing their own publications, whether designed in-house or out., Large and small architecture firms alike will appreciate this survey of the broad array of promotional materials that can help design professionals increase business. The well-designed print and electronic materials shown here-brochures, books, slide shows, Web sites, and multimedia presentations-will serve as models and inspiration for enhancing their own publications, whether designed in-house or out., Large and small architecture firms alike will appreciate this survey ofthe broad array of promotional materials that can help designprofessionals increase business.
LC Classification Number
NA1996.L558 2005
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
worldofbooksinc
97,6% positive Bewertungen•1.1 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (269'172)
- r***2 (153)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect product, seller and shipping.
- 1***a (676)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAbsolutely splendid! Many thanks! I´m more than satisfied!!!
- z***d (1466)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent seller! Fast, conscientious service. Item exactly as described; arrived in perfect condition. Recommended.
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Deutsche Bücher über Marketing Sachbuch,
- Ritter-Rost-Hörspiel Hörbücher und Hörspiele,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Sachbuch Steven Raichlen Bücher,
- Steve-Berry-Taschenbuch-Belletristik - Bücher