Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Trauma-informi erte Praktiken für frühkindliche Erzieher
US $16,41
Ca.CHF 13,19
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Manchester, New Hampshire, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 2. Aug und Fr, 8. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:277287196651
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9781138306394
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
1138306398
ISBN-13
9781138306394
eBay Product ID (ePID)
13038453128
Product Key Features
Number of Pages
248 Pages
Language
English
Publication Name
Trauma-Informed Practices for Early Childhood Educators : Relationship-Based Approaches That Support Healing and Build Resilience in Young Children
Publication Year
2018
Subject
Developmental / Child, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten)
Type
Textbook
Subject Area
Education, Psychology
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
18.1 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2018-025057
Illustrated
Yes
Table Of Content
1. Understanding the Neurobiology of Trauma 2. Foundations of Trauma-Informed Practice for Early Childhood Education 3. Trauma-Sensitive Early Childhood Programs 4. Case Study: Infant and Mother Living in a Homeless Shelter 5. Case Study: Toddler with a History of Neglect and Three Foster Home Parents 6. Case Study: Preschooler with an Undocumented Father Who Suddenly Disappears Due to Deportation 7. Case Study: 1st Grader Who Recently Witnessed a Drive by Shooting while Playing at School 8. The Importance of Self-Care in TIP Work: Taking Care of Yourself in Order to Prevent Burnout, Compassion Fatigue and Secondary Traumatic Stress 9. Conclusion 10. Resources on Trauma and Trauma Informed Practices
Synopsis
Trauma-Informed Practices for Early Childhood Educators guides child care providers and early educators working with infants, toddlers, preschoolers, and early elementary aged children to understand trauma as well as its impact on young children's brains, behavior, learning, and development. The book introduces a range of trauma-informed teaching and family engagement strategies that readers can use in their early childhood programs to create strength-based environments that support children's health, healing, and resiliency. Supervisors and coaches will learn a range of powerful trauma-informed practices that they can use to support workforce development and enhance their quality improvement initiatives.
LC Classification Number
LB1775.6.N55 2019
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Ezekiel Books
99,7% positive Bewertungen•10 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (2'980)
- h***3 (297)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAs described thank you
- g***u (1409)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAll perfect--really nice book and very quick delivery. Thank you!
- a***a (1819)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufArrived as described.