|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Gebäude Klassenzimmer Management von C M Charles

AMA - BOOKS
(4304)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $18,36
Ca.CHF 14,70
Artikelzustand:
Gut
Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will show ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
US $3,97 (ca. CHF 3,18) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 5. Sep und Mi, 10. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285193076476
Zuletzt aktualisiert am 31. Aug. 2025 23:13:40 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will ...
Edition
9th
Publish Year
2007
Updated ISBN1
0134448448
Updated ISBN2
9780134448442
ISBN
9780205510726

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205510728
ISBN-13
9780205510726
eBay Product ID (ePID)
57182553

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Building Classroom Discipline
Publication Year
2007
Subject
Computers & Technology, Behavioral Management, Classroom Management
Type
Textbook
Author
C. M. Charles
Subject Area
Education
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.2 in
Item Weight
16.5 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2006-052008
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.5
Table Of Content
Preface. 1. Classroom Discipline: The Problem and the Solution. 2. Potential Influences of Cultural and Economic Backgrounds on Student Behavior 3. The Special Challenges of Neurological Based Behavior 4. 20th Century Pioneers in Classroom Discipline 5. Three Bridges to 21st Century Discipline 6. Discipline through Belonging, Cooperation, and Self-Control 7. Discipline through Active Student Involvement 8. Discipline through Pragmatic Classroom Management 9. Discipline through Same Side Win-Win Strategies 10. Discipline through Dignity and Hope for Challenging Youth 11. Discipline through Self-Restitution and Moral Intelligence 12. Discipline through Raising Student Responsibility 13. Discipline through Careful Teacher Guidance and Instruction 14. Discipline through Synergy and Reducing Causes of Misbehavior 15. Formalizing your Personal System of Discipline Glossary of Terms Related to Discipline.
Synopsis
The leading text in the field, this book analyzes the contributions of the leading authorities in discipline, to show how their theories and systems can be used by teachers to create structures of positive discipline. The text analyzes 18 models of school discipline developed by educational thinkers over the past 60 years and shows how they can be applied in realistic situations. A unique contribution of the text is that the present-day theorists listed also coordinate with Professor Charles to ensure accuracy in the presentation of their models. Teachers are motivated to create a structure of positive discipline based on the most effective elements from traditional and current disciplinary approaches., The leading text in the field, this book analyzes the contributions of the leading authorities in discipline to show how their theories and systems can be used by teachers to create structures of positive discipline. The text analyzes 18 models of school discipline developed by educational thinkers over the past 60 years and shows how they can be applied in realistic situations. A unique contribution of the text is that the present-day theorists listed also coordinate with Professor Charles to ensure accuracy in the presentation of their models. Teachers are motivated to create a structure of positive discipline based on the most effective elements from traditional and current disciplinary approaches., The leading text in the field, this book analyzes the contributions of the leading authorities in discipline, to show how their theories and systems can be used by teachers to create structures of positive discipline. This classic text has been reconceptualized and restructured by the author to include * Increased emphasis on teachers and students working together cooperatively to maintain classrooms that are safe, enjoyable, and productive. * Better discussion of the behavior patterns of students from various ethnic, cultural, and societal groups. * Information for understanding and working productively with students with Neurological Based Behavior (NBB). * A clear progression of advances in classroom discipline over the past six decades, helping readers better understand the rationales and procedures featured in today's approaches to discipline. * Presentation and analysis of strategies that help students conduct themselves with greater civility, responsibility, and moral intelligence. The text analyzes 18 models of school discipline developed by educational thinkers over the past 60 years and shows how they can be applied in realistic situations. also coordinate with Professor Charles to ensure accuracy in the presentation of their models. Teachers are motivated to create a structure of positive discipline based on the most effective elements from traditional and current disciplinary approaches.
LC Classification Number
LB3012.C46 2008
As told to
Senter, Gail W.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AMA - BOOKS

96,1% positive Bewertungen29 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2018
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
"AMA BOOKS specializes in offering high-quality used books with fast shipping and a strong commitment to customer satisfaction. Thank you for visiting our eBay store!"
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (4'737)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ