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ManageFirst: Set/2 Einkauf Hospitality und Restaurant Marketing 2. PB
US $46,59
Ca.CHF 37,52
Artikelzustand:
“Gently Used, no marks”
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:285258388619
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Gently Used, no marks”
- ISBN
- 9780132181662
Über dieses Produkt
Product Information
Appropriate for HOSPITALITY & RESTAURANT MARKETING courses within Culinary Arts and Hospitality Management departments. This text focuses on HOSPITALITY & RESTAURANT MARKETING topics. It includes essential content plus learning activities, case studies, professional profiles, research topics and more that support course objectives. The text and exam are part of the ManageFirst Program® from the National Restaurant Association (NRA). This edition is created to teach restaurant and hospitality students the core competencies of the Ten Pillars of Restaurant Management. The Ten Pillars of Restaurant Management is a job task analysis created with the input and validation of the industry that clearly indicates what a restaurant management professional must know in order to effectively and efficiently run a safe and profitable operation. The ManageFirst Program training program is based on a set of competencies defined by the restaurant, hospitality and foodservice industry as those needed for success. This competency-based program features 10 topics each with a textbook, online exam prep for students, instructor resources, a certification exam, certificate, and credential.* The online exam prep for students is available with each textbook and includes helpful learning modules on test-taking strategies, practice tests for every chapter, a comprehensive cumulative practice test, and more! This textbook includes an exam answer sheet to be used with the paper-and-pencil version of the ManageFirst certification exam.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0132181665
ISBN-13
9780132181662
eBay Product ID (ePID)
114053144
Product Key Features
Number of Pages
336 Pages
Publication Name
Managefirst : Hospitality and Restaurant Marketing with Answer Sheet
Language
English
Subject
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2012
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
24.8 Oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
About the National Restaurant Association and the National Restaurant Association Educational Foundation Acknowledgements Features of the ManageFirst Books Real Manager 1 - Introduction to Hospitality and Restaurant Marketing 2 - The Marketing Process in Restaurants 3 - Understanding the Market Environment 4 - Understanding Customer Behavior 5 - Preparing a Marketing Plan 6 - Setting Menu Prices 7 - Communication Channels 8 - Advertising and Sales 9 - Sales Promotions, Publicity, and Public Relations 10 - Menu Marketing 11 - Evaluating the Marketing Effort Field Project Glossary Index * Menu coverage can be found in chapters 3, 4, 5, 6, 10
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Natalie_Gems_NB
99% positive Bewertungen•3.9 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (1'487)
- 6***1 (29)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping, item as described, very pleased ty
- 4***c (295)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe Christmas ornament is perfect first for my new grandson. It was well packaged and shipping was super fast and reasonable. Thank you
- l***o (618)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent dealer, great pieces which one day I will have the intestinal fortitude to unseal and play. Very fair price, great transaction.
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