Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Bewertung von Schülern mit besonderen Bedürfnissen von McLoughlin und Kritikos
US $10,48
Ca.CHF 8,33
Artikelzustand:
“Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will show ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $3,97 (ca. CHF 3,16) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285393442919
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- Updated ISBN2
- 9780134575704
- Updated ISBN1
- 9780134254609
- Book Title
- Assessing Students with Special Needs by McLoughlin and Kritikos
- Artist
- McLoughlin, James A.; Lewis, Rena B.
- Features
- Updated ISBN2 9780134575704
- ISBN
- 9780131961913
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131961918
ISBN-13
9780131961913
eBay Product ID (ePID)
57085839
Product Key Features
Number of Pages
648 Pages
Language
English
Publication Name
Assessing Students with Special Needs
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Special Education / General, Testing & Measurement
Publication Year
2007
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.5 in
Item Weight
53.6 Oz
Item Length
10.1 in
Item Width
8.3 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-030524
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.9
Table Of Content
PART I. INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION ASSESSMENT. 1. Special Education Assessment. 2. The Assessment Process. PART II: ASSESSMENT SKILLS FOR SPECIAL EDUCATORS. 3. Selection of Assessment Tools. 4. Standardized Tests. 5. Informal Assessment. 6. Curriculum-Based Classroom Assessment Techniques. PART III: ASSESSMENT OF GENERAL PERFORMANCE AREAS. 7. School Performance. 8. Learning Aptitude. 9. Specific Learning Abilities and Strategies. 10. Classroom Behavior. PART IV: ASSESSMENT OF ACADEMIC AREAS. 11. Reading. 12. Mathematics. 13. Written Language. 14. Oral Language and Bilingual Assessment. PART V: SPECIAL CONSIDERATIONS. 15. Parent and Family Involvement, Eleanor W. Lynch. 16. Early Childhood Assessment, Laura J. Hall. 17. Assessment for Transition Education and Planning, John R. Johnson. Answers to Review Questions. Glossary. References. Author Index. Subject Index.
Synopsis
This comprehensive text for future teachers of learners with disabilities is grounded in the idea that assessment is at the center of all good teaching. Its hallmarks are its accessibility, balanced coverage of both this formal and informal assessment, plus thorough exploration of the link between gathering information and actually using it to make informed decisions. Offering a step-by-step Assessment Question Model on the inside front cover, it equips readers to understand the complete assessment process, from choosing the best tool, to adapting instruction to improving outcomes. Popular, as well as lesser-known, tools are examined in order to acquaint readers with promising procedures for assessing students with special needs.
LC Classification Number
LC4031
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AMA - BOOKS
96,8% positive Bewertungen•29 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (4'707)
- j***a (38)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe shipping was ultrafast and the packaging was amazing! Would highly recommend purchasing from the seller! Thank you so much! I’m so grateful 🙌
- e***a (355)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast ez
- o***a (345)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf🙂