|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Weltweite Identität: Inspiriertes Design aus vierzig Ländern von Robert L. Peters...

Franchiseauctions
(6219)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $23,39
Ca.CHF 18,75
oder Preisvorschlag
Bisher US $38,99 (- 40%)Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
Artikelzustand:
Gut
Sonderaktion endet in: 4 T 14 Std
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,18) USPS Media MailTM.
Standort: Cerritos, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 18. Jul und Di, 22. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285829384622

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9781592531875

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Quayside
ISBN-10
1592531873
ISBN-13
9781592531875
eBay Product ID (ePID)
46461849

Product Key Features

Book Title
Worldwide Identity : Inspired Design from Forty Countries
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Public Relations, Industrial, General
Publication Year
2005
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Author
Robert L. Peters
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
11 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2005-010739
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.2/85
Synopsis
Look beyond the design trends dominating your design community. This book will help you find inspiration and ideas from around the globe. Worldwide Identity, collected in collaboration with Icograda, categorizes the process of identity design into three distinct parts, The Client, The Brief, and The Solution. This book'Dts clear and concise style assists readers in understanding the innovative ideas that can come from a range of cultural influences and includes work featured by design groups as far flung as the Design Centrum of the Czech Republic, the Graphics Association of Zimbabwe, and the Turkish Society of Graphic Design, to name just a few., Identity lies at the very core of culture, and is the key to our understanding of self. Understanding culture is imperative in avoiding identity crisis and rootlessness, and is a prerequisite for the effective shaping of identities and communication. Designers worldwide have given shape to the identities of corporations, organizations, locations, events, products, and services that surround us. This inspirational book showcases over 300 identities from around the globe and explicates the process of identity design by defining both the Brief and the Solution. This book's clear and concise manner assists readers in seeing how innovative, distinctive, and appropriate identities arise from designers' thorough understanding of mandate and cultural context., Outlines identities in three steps - the The Client, The Brief and The Solution, aiding readers in understanding the common design job cycles. Featured work is presented from design groups such as the Turkish Society of Graphic Designers, the Graphics Association of Zimbabwe and the Design Centrum of the Czech Republic., With all the answers to your fundamental woodworking questions, this is an indispensable guide to basic skills and techniques, and how to apply them.
LC Classification Number
HD59.2.P475 2005

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Franchiseauctions

100% positive Bewertungen7.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 1999
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to FranchiseAuctions, your premier eBay store for vintage and retro Toys, Collectibles, Antiques, Sports Cards, Memorabilia, Electronics, VHS, DVDs, and Retro Video Games. Established in 1999, ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (4'080)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ