Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
MindTap Kursliste Ser.: Verbraucherver halten von Deborah J. MacInnis, Wayne D....
US $15,00
Ca.CHF 12,10
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,21) USPS Media MailTM.
Standort: North Bergen, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 18. Aug und Mo, 25. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285860561012
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9781305507272
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1305507274
ISBN-13
9781305507272
eBay Product ID (ePID)
229002122
Product Key Features
Number of Pages
560 Pages
Language
English
Publication Name
Consumer Behavior
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior, General
Publication Year
2017
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
10.8 in
Item Weight
41.7 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
8.4 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2016-948643
Illustrated
Yes
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I: AN INTRODUCTION TO CONSUMER BEHAVIOR. 1. Understanding Consumer Behavior.Appendix: Developing Information about Consumer Behavior.Part II: THE PSYCHOLOGICAL CORE.2. Motivation, Ability, and Opportunity.3. From Exposure to Comprehension.4. Memory and Knowledge.5. Attitudes Based on High Effort.6. Attitudes Based on Low Effort.Part III: THE PROCESS OF MAKING DECISIONS.7. Problem Recognition and Information Search.8. Judgment and Decision Making Based on High Effort. 9. Judgment and Decision Making Based on Low Effort. 10. Post-Decision Processes. Part IV: THE CONSUMER'S CULTURE.11. Social Influences on Consumer Behavior. 12. Consumer Diversity. 13. Household and Social Class Influences.14. Psychographics: Values, Personality, and Lifestyles. Part V: CONSUMER BEHAVIOR OUTCOMES AND ISSUES.15. Innovations: Adoption, Resistance, Diffusion.16. Symbolic Consumer Behavior. 17. Marketing, Ethics, and Social Responsibility in Today's Consumer Society.
Synopsis
The popular CONSUMER BEHAVIOR, 7E draws key concepts from marketing, psychology, sociology, and anthropology to present a strong foundation and highly practical focus on real-world applications for today's global business environment. With this new edition, you examine the latest research and current business practices with extensive coverage of social media influences, increased consumer power, and emerging neuroscience findings. You also study controversies in consumer decision-making involving money, goals, emotions, charity, health, materialism, and sustainability. This edition increases its emphasis on social responsibility and ethics in marketing, scrutinizing both the dark side and constructive possibilities. With even more real-world examples and thought-provoking application exercises, including new chapter-opening examples and closing cases, CONSUMER BEHAVIOR, 7E provides a thorough, yet enjoyable guide that enables you to master the skills you need.
LC Classification Number
HF5415.32.H69 2017
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
douj-56
100% positive Bewertungen•4 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (2)
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateOrder completed successfully – tracked and on time
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateThis seller successfully completed an order.Microsoft Office 2016 : In Practice Excel Complete by Randy Nordell and Kathleen (Nr. 285860561928)
Noch mehr entdecken:
- Deborah-Madison-Kochbücher-Sachbuch Kochen Bücher auf Englisch,
- Deborah-Madison-Gebundene-Ausgabe - Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen,
- Kevin-J. - Anderson-Belletristik-Bücher,
- Kevin-J. - Anderson-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- Deutsche Bücher Kevin-J. - Anderson-Belletristik,
- Gino-D - ' - Acampo-Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen,
- Gino-D - ' - Acampo-Taschenbuch-Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen,
- Gino-D - ' - Acampo-Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen auf Englisch,
- Gino-D - ' - Acampo-Gebundene-Ausgabe-Kochbücher - Sachbuch Bücher übers Kochen