|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

MindTap Kursliste Ser.: Verbraucherverhalten von Deborah J. MacInnis, Wayne D....

douj-56
(6)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $15,00
Ca.CHF 12,10
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,21) USPS Media MailTM.
Standort: North Bergen, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 18. Aug und Mo, 25. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285860561012
Zuletzt aktualisiert am 23. Jan. 2025 00:29:32 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781305507272

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1305507274
ISBN-13
9781305507272
eBay Product ID (ePID)
229002122

Product Key Features

Number of Pages
560 Pages
Language
English
Publication Name
Consumer Behavior
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior, General
Publication Year
2017
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Deborah J. Macinnis, Wayne Hoyer, Rik Pieters
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
41.7 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2016-948643
Illustrated
Yes
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I: AN INTRODUCTION TO CONSUMER BEHAVIOR. 1. Understanding Consumer Behavior.Appendix: Developing Information about Consumer Behavior.Part II: THE PSYCHOLOGICAL CORE.2. Motivation, Ability, and Opportunity.3. From Exposure to Comprehension.4. Memory and Knowledge.5. Attitudes Based on High Effort.6. Attitudes Based on Low Effort.Part III: THE PROCESS OF MAKING DECISIONS.7. Problem Recognition and Information Search.8. Judgment and Decision Making Based on High Effort. 9. Judgment and Decision Making Based on Low Effort. 10. Post-Decision Processes. Part IV: THE CONSUMER'S CULTURE.11. Social Influences on Consumer Behavior. 12. Consumer Diversity. 13. Household and Social Class Influences.14. Psychographics: Values, Personality, and Lifestyles. Part V: CONSUMER BEHAVIOR OUTCOMES AND ISSUES.15. Innovations: Adoption, Resistance, Diffusion.16. Symbolic Consumer Behavior. 17. Marketing, Ethics, and Social Responsibility in Today's Consumer Society.
Synopsis
The popular CONSUMER BEHAVIOR, 7E draws key concepts from marketing, psychology, sociology, and anthropology to present a strong foundation and highly practical focus on real-world applications for today's global business environment. With this new edition, you examine the latest research and current business practices with extensive coverage of social media influences, increased consumer power, and emerging neuroscience findings. You also study controversies in consumer decision-making involving money, goals, emotions, charity, health, materialism, and sustainability. This edition increases its emphasis on social responsibility and ethics in marketing, scrutinizing both the dark side and constructive possibilities. With even more real-world examples and thought-provoking application exercises, including new chapter-opening examples and closing cases, CONSUMER BEHAVIOR, 7E provides a thorough, yet enjoyable guide that enables you to master the skills you need.
LC Classification Number
HF5415.32.H69 2017

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

douj-56

100% positive Bewertungen4 Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2023
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (2)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ