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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:286253924412
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Publication Date
- 2018-11-16
- Pages
- 156
- ISBN
- 9781544512075
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Lioncrest Publishing
ISBN-10
1544512074
ISBN-13
9781544512075
eBay Product ID (ePID)
2309649791
Product Key Features
Book Title
Thanks for Coming in Today : Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service Is Alive
Number of Pages
156 Pages
Language
English
Topic
Customer Relations, Workplace Culture
Publication Year
2018
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
7.3 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
By providing your customers and guests with an unforgettable experience, your business can build customer loyalty and gain an edge over your competition. But what most managers forget is that great customer service starts with happy employees. To take your organization to the next level, you need to work from the inside out. In Thanks for Coming In Today, Charles Ryan Minton, president of CRM Hospitality and Consulting, shows you how to build and retain an all-star customer service team by establishing an environment in which employees can thrive. He explains how to empower your staff so that they can turn complaints into kudos, identify potential problems before they occur, and make even the minutest detail of a patron
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Info zu diesem Verkäufer
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