Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Unterrichten der bilingualen Sonderpädagogi k Carrasquillo & Baecher 1990 HC
US $9,80
Ca.CHF 7,92
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“Immaculate, like new.”
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,22) USPS Media MailTM.
Standort: South Windsor, Connecticut, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 23. Aug und Mi, 27. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:286261548459
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neuwertig
- Hinweise des Verkäufers
- “Immaculate, like new.”
- Book Title
- Teaching the Bilingual Special Education Student
- Narrative Type
- Nonfiction
- Book Series
- n/a
- Intended Audience
- Adults
- Genre
- Education
- Features
- n/a
- Regional Cuisine
- n/a
- Modified Item
- No
- Subjects
- Personal & Professional Development
- Age Level
- Adults
- ISBN
- 9780893916237
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
0893916234
ISBN-13
9780893916237
eBay Product ID (ePID)
490839
Product Key Features
Number of Pages
1 Pages
Language
English
Publication Name
Teaching the Bilingual Special Education Student
Subject
Bilingual Education, General
Publication Year
1990
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
17.5 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
90-037630
Dewey Edition
20
Number of Volumes
1 vol.
Dewey Decimal
371.97/00973
Table Of Content
The Authors Preface Overview Bilingual Special Education: The Important Connection Using Language Assessment Data for Language and Instructional Planning for Exceptional Bilingual Students An Overview of Issues on the Implementation of Bilingual Special Education Programs Teaching a Second Language to Limited-English-Proficient Learning-Disabled Students Instructional Language Preferences of Bilingual Elementary Learning-Disabled Students Planning and Implementing English as a Second Language Program Developing Literacy Skills in Two Languages Written Communication For Exceptional Students from Culturally and Linguistically Diverse Backgrounds Content Area Instruction in Bilingual Special Education Classes The Cognitive Academic Language Learning Approach: A Bridge to the Mainstream Adaptations of the Cognitive Academic Language Learning Approach (CALLA) to Special Education Author Index Subject Index
Synopsis
This book focuses on teaching those students who are bilingual, handicapped, and in need of special instruction. It responds to the complex and practical issues in reaching the goal of teaching these students in an effective way. The common, underlying theme of the book is that such ways can be found and implemented in creating diversity of opportunity for teaching bilingual exceptional students. The book has three central themes: to present an overview of the emerging and interdisciplinary field of bilingual special education; to highlight the function of language in the classroom-the student's as well as the teacher's; finally, comprehensive coverage is presented on the instructional features of a bilingual special education classroom in such wide-ranging curricular areas as: English as a Second Language, reading, writing, mathematics, science and social studies. Throughout the chapters, both theoretical and practical issues are addressed with an emphasis on the relationship between appropriate assessment, sound planning, and effective instruction.
LC Classification Number
LC3981.T43 1990
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Presents of Mind and Books
100% positive Bewertungen•7.6 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (3'542)
- l***c (986)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAs described
- h***i (2115)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent transaction! *****
- a***e (1948)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent transaction!! Excellent seller!!
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Unterrichten Sachbuch,
- Deutsche Bücher über Unterrichten Sachbuch,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Unterrichten,
- Bücher über Unterrichten Sachbuch Ab 2010,
- Kunst und Kultur Sachbücher von 1990er,
- Deutsche Bücher Sachbuch 1990er,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch 1990er,
- Bücher Sachbuch 1990er als gebundene Ausgabe