
A Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional by Knapp
US $18,95US $18,95
Mo, 09. Jun, 02:58Mo, 09. Jun, 02:58
Bild 1 von 8








Galerie
Bild 1 von 8








Ähnlichen Artikel verkaufen?
A Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional by Knapp
US $18,95
Ca.CHF 15,07
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Ponte Vedra, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 30. Jul und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:286572039139
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Publication Date
- 2014-05-07
- Book Title
- A Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professio
- Edition Number
- 4
- ISBN
- 9781285063584
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285063589
ISBN-13
9781285063584
eBay Product ID (ePID)
173789795
Product Key Features
Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional
Publication Year
2014
Subject
Management Information Systems, Customer Relations, Information Management, Information Technology
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
8.9 in
Item Weight
23.2 Oz
Item Length
0.8 in
Item Width
7.2 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
TitleLeading
A
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
004.0688
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
1. Achieving High Customer Satisfaction.2. Developing Strong Listening and Communication Skills.3. Winning Telephone Skills.4. Technical Writing Skills for Support Professionals.5. Handling Difficult Customer Situations.6. Solving and Preventing Incidents and Problems.7. Business Skills for Technical Professionals.8. Teams and Team Players in a Service Desk Setting.9. Minimizing Stress and Avoiding Burnout.Capstone Project: Service Desk Site Visit.Appendix A: Service Desk Resources.Glossary.
Synopsis
The Fourth Edition of A GUIDE TO CUSTOMER SERVICE SKILLS FOR THE SERVICE DESK PROFESSIONAL explores the changing role of the service desk professional. Each chapter expands upon a particular skill required to provide effective customer support and provides proven techniques for implementing the concepts. Research, references, and resources have been updated in each chapter, and ITIL vocabulary and concepts are reflected throughout the text. New information is also incorporated, such as a discussion of general trends currently affecting the information technology industry and technology trends affecting the service desk. The text focuses on providing individuals with practical instruction on the unique skill set needed to execute the expanding mission of the service desk.
LC Classification Number
QA76.9.T43
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
JaxStacks
100% positive Bewertungen•1.5 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (437)
- 4***y (59)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThis is my third Timuk2 bag of the same style. Carried every day, I wore out the first two. The Timbuk2 store in San Francisco no longer caries this style. Voila, I checked eBay. Indeed, I found the very style at a great price. My new bag is "preowned" and in great condition. I expect to be carrying it for a long time. These bags are tough and take a lot of wear.
- 6***k (7)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI’m so happy with my purchase. So beautiful!! Exactly as described and package and shipping was great!
- 7***d (128)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI am very pleased .....putter is exactly as described packaging and shipping were great ..... definitely recommend.....great value thank u
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch-Rough-Guides Bücher,
- Sachbuch Insight Guides Bücher,
- Englische Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- Englische Bücher Insight-Guides-Sachbuch,
- Bücher über Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- The Face Zeitschriften,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Robert-Kirkman-The-Walking - Dead-Belletristik-Bücher,
- Masters of the Universe Buchreihe Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch