Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Basic Marketing Research by Brown
US $16,95
Ca.CHF 13,43
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $3,99 (ca. CHF 3,16) USPS Media MailTM.
Standort: Nashville, TN, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 26. Jul und Fr, 1. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:295124600847
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Edition
- 8
- Publish Year
- 2013
- Updated ISBN1
- 1337100293
- Updated ISBN2
- 9781337100298
- ISBN
- 9781133188544
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1133188540
ISBN-13
9781133188544
eBay Product ID (ePID)
160114862
Product Key Features
Number of Pages
512 Pages
Publication Name
Basic Marketing Research (With Qualtrics Printed Access Card)
Language
English
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Test Series Page Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
11.1 in
Item Weight
44.8 Oz
Item Length
0.9 in
Item Width
8.7 in
Additional Product Features
Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Reviews
BRIEF CONTENTS.PART I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM FORMULATION.1. The Role of Marketing Research.2. The Research Process and Ethical Concerns.3. Problem Formulation.4. Exploratory Research.PART II: Working with Existing Information to Solve Problems.5. Decision Support Systems: Introduction.6. Decision Support Systems: Working with "Big Data".7. Using External Secondary Data.PART III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS.8. Causal Research.9. Collecting Descriptive Primary Data.10. Collecting Data by Observation.11. Collecting Data by Communication.12. Asking Good Questions.13. Designing the Data Collection Form.14. Developing the Sampling Plan.15. Data Collection: Enhancing Response Rates while Limiting Errors.PART IV: ANALYZING DATA.16. Data Preparation for Analysis.17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently.18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously.PART IV: REPORTING THE RESULTS.19. The Oral Research Presentation.20. The Written Research Report.Appendix.Endnotes.Glossary.Index.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.83
Table Of Content
BRIEF CONTENTS.PART I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM FORMULATION.1. The Role of Marketing Research.2. The Research Process and Ethical Concerns.3. Problem Formulation.4. Exploratory Research.PART II: Working with Existing Information to Solve Problems.5. Decision Support Systems: Introduction.6. Decision Support Systems: Working with "Big Data".7. Using External Secondary Data.PART III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS.8. Causal Research.9. Collecting Descriptive Primary Data.10. Collecting Data by Observation.11. Collecting Data by Communication.12. Asking Good Questions.13. Designing the Data Collection Form.14. Developing the Sampling Plan.15. Data Collection: Enhancing Response Rates while Limiting Errors.PART IV: ANALYZING DATA.16. Data Preparation for Analysis.17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently.18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously.PART IV: REPORTING THE RESULTS.19. The Oral Research Presentation.20. The Written Research Report.Appendix.Endnotes.Glossary.Index.
Synopsis
Why is BASIC MARKETING RESEARCH the best-selling marketing textbook? It is a best seller because it's written from a student's perspective. Authors Brown, Suter, and Churchill know that for a marketing textbook to be effective, students have to be able to understand it. And they've achieved that time and again. This edition is packed with the features that made it a best-seller in the first place, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style. Plus, in this volume you'll learn more about how experts gather data and how to use it yourself to turn greater profits.
LC Classification Number
HF5415.2
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Select Discounts Shop
91% positive Bewertungen•36 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'137)
- 5***s (1338)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood packaging and good condition
- t***h (29)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAlways good to have a supply of this...
- 2***9 (10)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe last half of the book was quite gripping
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Dan Brown Belletristik-Bücher,
- Sandra Brown Belletristik-Bücher,
- Sachbuch Dan Brown Bücher,
- Rita-Mae-Brown-Belletristik - Bücher,
- Bastei Dan Brown Hörbücher