Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Wörter, die funktionieren: Es ist nicht das, was du sagst, es ist das, was die Leute hören von Frank Luntz...
US $7,90
Ca.CHF 6,42
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Los Olivos, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 5. Aug und Mo, 11. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:295578267747
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Subject
- IT
- ISBN
- 9781401309299
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
1401309291
ISBN-13
9781401309299
eBay Product ID (ePID)
109234215
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Language
English
Publication Name
Words That Work : It's Not What You Say, It's What People Hear
Publication Year
2008
Subject
Business Communication / General, Educational Psychology, Communication Studies, Popular Culture, Rhetoric, Personal Growth / Success, Linguistics / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science, Education, Self-Help, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
11.1 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
808/.042
Edition Description
Revised edition
Synopsis
A behind-the-scenes look at how the tactical use of words and phrases affects what people buy, who they vote for and even what they believe. With chapters like The 10 Rules of Effective Language and 21 Words and Phrases for the 21st Century, Luntz examines how choosing the right words is essential to getting what people want. Now with an all-new chapter on the language of the 2008 Presidential elections., A behind-the-scenes look at how the tactical use of words and phrases affects what people buy, who they vote for and even what they believe., The nation's premier communications expert shares his wisdom on how the words we choose can change the course of business, of politics, and of life in this country In Words That Work , Luntz offers a behind-the-scenes look at how the tactical use of words and phrases affects what we buy, who we vote for, and even what we believe in. With chapters like "The Ten Rules of Successful Communication" and "The 21 Words and Phrases for the 21st Century," he examines how choosing the right words is essential. Nobody is in a better position to explain than Frank Luntz: He has used his knowledge of words to help more than two dozen Fortune 500 companies grow. Hell tell us why Rupert Murdoch's six-billion-dollar decision to buy DirectTV was smart because satellite was more cutting edge than "digital cable," and why pharmaceutical companies transitioned their message from "treatment" to "prevention" and "wellness." If you ever wanted to learn how to talk your way out of a traffic ticket or talk your way into a raise, this book's for you.
LC Classification Number
HD30.3
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
jestar-27
117 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (37)
- 0***0 (171)- Bewertung vom Käufer.Vor über einem JahrBestätigter KaufThank youCrafting and Executing Strategy : The Quest for Competitive Advantage - Concepts (Nr. 295578265308)
- a***n (623)- Bewertung vom Käufer.Vor über einem JahrBestätigter KaufA++++ item just as described and super fast shipping!SIOP Ser.: 99 Ideas and Activities for Teaching English Learners with the... (Nr. 295578258320)
- i***o (171156)- Bewertung vom Käufer.Vor über einem JahrBestätigter KaufSmooth and Easy Transaction. Thanks!Holt Science & Technology: Student Edition - Physical Science - 2007 (Nr. 295578275260)
Noch mehr entdecken:
- Hör-mal-rein-, - wer-kann-das-sein -? - Sachbuch Bücher,
- Frank Herbert Belletristik-Bücher,
- Märchen und Sagen Hörbücher und Hörspiele,
- Hör mal rein, wer kann das sein? Sachbuch Bücher als gebundene Ausgabe,
- Hörbücher L. Frank Baum,
- Deutsche Bücher Frank Herbert Belletristik,
- Frank-Herbert-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Märchen und Sagen Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Märchen und Sagen Hörbücher und Hörspiele auf Englisch,
- Bücher L. - Frank-Baum-Belletristik-Jugendliche