|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am Sa, 14. Jun um 12:14.
Marketing Research
Verkauft
Marketing Research
US $7,56US $7,56
So, 15. Jun, 00:14So, 15. Jun, 00:14
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing Research

Big River Books
(370633)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,56
Ca.CHF 6,01
Artikelzustand:
Gut
    Versand:
    Kostenlos Standard Shipping.
    Standort: Powder Springs, Georgia, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Mi, 30. Jul und Sa, 2. Aug nach 91768 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:296938707504
    Zuletzt aktualisiert am 14. Jun. 2025 19:29:25 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Release Year
    2011
    Book Title
    Marketing Research
    ISBN
    9781118074619

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Wiley & Sons, Incorporated, John
    ISBN-10
    1118074610
    ISBN-13
    9781118074619
    eBay Product ID (ePID)
    102961852

    Product Key Features

    Number of Pages
    736 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Marketing Research
    Subject
    Marketing / Research
    Publication Year
    2011
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Business & Economics
    Author
    Carl Mcdaniel Jr., Roger Gates
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    1.2 in
    Item Weight
    50.5 Oz
    Item Length
    10.1 in
    Item Width
    8.3 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    9
    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2011-021453
    Dewey Edition
    23
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    658.8/3
    Synopsis
    Driven by one simple mission-to help teachers teach and students learn-Wiley provides current solutions in flexible formats that seamlessly integrate into your business courses. Our commitment to currency, Global Issues, Sustainability and Learning Outcomes supports more meaningful teaching and learning. Experience the Wiley Difference in Business today: www.wiley.com/college/sc/currency You have more options than the traditional textbook. Consider an eBook, loose-leaf binder version or a custom publication. Learn more about our flexible pricing, flexible formats and flexible content at www.wiley.com/college/wileyflex, This new edition of Gates and McDaniels Marketing Research better prepares users how to use marketing research in the real business world with real data, people, and research., This new edition of Gates and McDaniel's Marketing Research better prepares users how to use marketing research in the real business world with real data, people, and research. The text is enhanced with new coverage of mobile applications, more coverage of data mining and analytics, and coverage of how to use social media such as Facebook and Twitter for marketing research. Co-authors McDaniel and Gates are widely respected in the marketing research community because their product takes a practical and applied approach, as opposed to other products in the market that take a more theoretical approach. Real people are represented by Gates' contribution to the product as he provides insights into the secrets of conducting effective focus groups and questionnaires. The real research used by the authors is drawn from Survey Sampling International (SSI). SSI is the world leader in sampling solutions.
    LC Classification Number
    HF5415.2.M3825 2011

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Big River Books

    99,2% positive Bewertungen1.0 Mio. Artikel verkauft

    Mitglied seit Jan 2009
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Welcome to my eBay Store. Please add me to your list of favorite sellers and visit often. Thank you for your business.
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    4.9

    Beliebte Kategorien in diesem Shop

    Verkäuferbewertungen (417'566)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      • i***o (3654)- Bewertung vom Käufer.
        Letzter Monat
        Bestätigter Kauf
        A
      Alle Bewertungen ansehen