|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Customer Service Training 101: Quick and Easy Tec... by Evenson, Renee Paperback

Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
World of Books Ltd
(10332995)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
£4,99
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 5,47
Artikelzustand:
Sehr gut
2 verfügbar8 verkauft
Beliebter Artikel. Schon 8 verkauft.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: GB, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:302156505629
Zuletzt aktualisiert am 06. Jun. 2025 03:51:41 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Title
Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That ...
Book Title
Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That ...
ISBN
0814472907
EAN
9780814472903
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
2005-09-02
Release Title
Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That ...
Artist
Evenson, Renee
Brand
N/A
Colour
N/A

Über dieses Produkt

Product Information

Busy managers and customer service instructors in charge of training their customer service employees will find powerful tools and advice in Customer Service Training 101 . This inspiring, comprehensive training manual offers readers an easy-to-implement approach for equipping their people with the skills they need to excel in this important role. This book addresses important customer service areas including: making a good first impression projecting a positive attitude developing trust, establishing rapport, and making customers feel valued confidently handling 'difficult' customers and situations interacting effectively face-to-face, and via telephone and e-mail.

Product Identifiers

Publisher
Amacom
ISBN-13
9780814472903
eBay Product ID (ePID)
92006866

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results
Publication Year
2005
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
Renee Evenson
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
233 mm
Item Weight
500 g
Item Width
188 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Renee Evenson

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
Info zu diesem Verkäufer

World of Books Ltd

98,5% positive Bewertungen38.5 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (13'854'601)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ