Dieses Angebot wurde verkauft am Di, 19. Aug um 07:46.
Ethics In Media Communications Cases Controversies Louis A. Day Fifth Edition
Verkauft
Ethics In Media Communications Cases Controversies Louis A. Day Fifth Edition
US $22,89US $22,89
Di, 19. Aug, 19:46Di, 19. Aug, 19:46

Ethics In Media Communications Cases Controversies Louis A. Day Fifth Edition

EV Goody's
(94)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $22,89
Ca.CHF 18,22
Artikelzustand:
Gut
    Versand:
    Kostenlos USPS Media MailTM.
    Standort: Waltham, Massachusetts, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Do, 9. Okt und Fr, 17. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:303483605629

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Subjects
    Philosophy
    Publisher
    Brooks Cole
    Subject
    Journalism
    Edition
    5
    Type
    Textbook
    Topic
    Communications, Media
    Author
    Louis A Day
    Publish Year
    2005
    ISBN
    9780534637149
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Wadsworth
    ISBN-10
    0534637140
    ISBN-13
    9780534637149
    eBay Product ID (ePID)
    44185074

    Product Key Features

    Number of Pages
    480 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Ethics in Media Communications : Cases and Controversies
    Subject
    Communication Studies, Business Ethics, General, Industries / Media & Communications
    Publication Year
    2005
    Features
    Revised
    Type
    Textbook
    Author
    Louis A. Day
    Subject Area
    Language Arts & Disciplines, Business & Economics
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    0.9 in
    Item Weight
    24.1 Oz
    Item Length
    9.2 in
    Item Width
    7.3 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    5
    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2004-113700
    Dewey Edition
    22
    Reviews
    Part One: FOUNDATION AND PRINCIPLES.1. Ethics and Moral Development.2. Ethics and Society.3. Ethics and Moral Reasoning.Part Two: CASES IN MEDIA COMMUNICATIONS.4. Truth and Honesty in Media Communications.5. The Media and Privacy: A Delicate Balance.6. Confidentiality and the Public Interest.7. Conflicts of Interest.8. Economic Pressures and Social Responsibility.9. The Media and Antisocial Behavior.10. Morally Offensive Content: Freedom and Responsibility.11. Media Content and Juveniles: Special Ethical Concerns.12. Media Practitioners and Social Justice.13. Stereotypes in Media Communications.Appendixes.
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    175
    Edition Description
    Revised edition
    Synopsis
    ETHICS IN MEDIA COMMUNICATIONS uses case studies throughout each chapter to explore the principles of media ethics. Accessible writing style and coherency between chapters allow for coverage of advanced topics such as morally offensive content and media and privacy., Have you ever wondered exactly what ethical standards exist in the media? ETHICS IN MEDIA COMMUNICATIONS: CASES AND CONTROVERSIES explains it all and shows you that there's a lot more to the story behind the scenes. Whether the issue is censorship, privacy, or accuracy, the media is governed by ethical norms that you need to know. And because it's packed with case studies and review tools, this media ethics textbook is the one that will help out on the test as well.
    LC Classification Number
    P94.D39 2006

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    EV Goody's

    100% positive Bewertungen396 Artikel verkauft

    Mitglied seit Dez 2019
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Shop besuchenKontakt

    Verkäuferbewertungen (102)

    • Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Bestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
    • n***i (80)- Bewertung vom Käufer.
      Letzte 6 Monate
      Bestätigter Kauf
      item was as described. item was a good value. shipping was really fast. packaging was bordering luxurious. it was beautifully packaged.
    • o***l (3784)- Bewertung vom Käufer.
      Letztes Jahr
      Bestätigter Kauf
      😀👍
    Alle Bewertungen ansehen