Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Durchführung erfolgreicher Kapitalkampagn e Fundraising gemeinnütziger Organisationen 1988 Taube
US $5,50
Ca.CHF 4,40
Artikelzustand:
“1988 Hardcover, 292 pgs. Name on flyleaf; Sticker; Text clean”
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Abholung:
Kostenlose Abholung in Saint Louis, Missouri, USA.
Versand:
US $4,99 (ca. CHF 4,00) USPS Media MailTM.
Standort: Saint Louis, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 22. Jul und Di, 29. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:303856340636
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- “1988 Hardcover, 292 pgs. Name on flyleaf; Sticker; Text clean”
- Book Title
- Conducting A Successful Capital Campaign: A Comprehensive Fundrai
- ISBN
- 9781555421045
- EAN
- 9781555421045
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1555421040
ISBN-13
9781555421045
eBay Product ID (ePID)
790008
Product Key Features
Number of Pages
292 Pages
Language
English
Publication Name
Conducting a Successful Capital Campaign : A Comprehensive Fundraising Guide for Nonprofit Organizations
Subject
Administration / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
Publication Year
1988
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
2.4 in
Item Weight
20.2 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
5.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
88-042786
Dewey Edition
19
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
361.7/63
Table Of Content
1. The Key Components of a Capital Campaign 2. Preparing for a Campaign: Three Essential Steps 3. Roles of Leaders and Volunteers in the Campaign 4. Recruiting, Educating, and Motivating Volunteers 5. Building and Stating the Case for the Campaign 6. Constructing and Using the Major Gifts Chart 7. Establishing the Campaign Structure and Solicitation Process 8. Identifying, Researching, and Rating Campaign Donors 9. Cultivating and Soliciting Major Gift Prospects 10. Managing Campaign Logistics and Day-to-Day Operations 11. Successful Publications, Promotions, and Public Relations 12. Conducting the Campaign and Building on the Momentum 13. TrAnds Affecting the Future of Capital Campaigns
Synopsis
An authoritative, systematic guide to planning and managing a successful capital campaign in any type of nonprofit organization. Dove draws on his extensive experience as a fund raising manager and consultant to offer winning strategies and formulas for streamlining the fund raising process and maximizing results., An authoritative, systematic guide to planning and managing a successful capital campaign in any type of nonprofit organization. Dove draws on his extensive experience as a fund raising manager and consultant to offer winning strategies and formulas for streamlining the fund raising process and maximizing results. He offers practical, how-to advice for handling all phases of capital campaigns'from conducting an initial market analysis and getting board members involved to soliciting donors and ensuring ongoing commitment of key people. He identifies the key principles of a capital campaign'small or large, regional or national, and shows how these principles can be applied in any type of nonprofit organization.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
save a bundle books-more
100% positive Bewertungen•35 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (21'689)
- a***2 (180)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping, item in good condition as described. A+ seller!
- o***s (4021)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks!
- g***9 (1345)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPhoto was exactly as described, Well packaged and shipped quickly. Thanks.