|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing, Stolz und Ferrell, ISBN 978-1-285-85834-0 Preis reduziert!

Artikelzustand:
Gut
Preis:
US $55,00
Ca.CHF 49,76
Abholung:
Kostenlose Abholung in Meeker, Oklahoma, USA. Weitere Detailsfür Abholung
Versand:
US $7,50 (ca. CHF 6,79) Expressversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Meeker, Oklahoma, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 10. Mai und Di, 14. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:303882939076
Zuletzt aktualisiert am 12. Sep. 2021 02:58:35 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Type
Textbook
Author
O. C. Ferrell, William M. Pride
Educational Level
Bach
Country/Region of Manufacture
United States
Topic
Advertising
Subject
Marketing
ISBN
9781285858340
EAN
9781285858340
Publication Name
Marketing 2016
Item Length
10.9in
Publisher
Cengage Learning
Series
Mindtap Course List Ser.
Publication Year
2015
Format
Trade Paperback, Paperback
Language
English
Item Height
1.1in
Item Width
8.5in
Item Weight
52.9 Oz
Number of Pages
720 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Pride and Ferrell's MARKETING 2016 provides a thorough overview of essential marketing principles within a visually engaging, reader-friendly presentation. This popular, proven book helps readers develop the knowledge and decision-making skills they need to succeed in today's competitive business environment. MARKETING 2016 delivers in-depth coverage of fundamental marketing concepts and strategies, along with practical applications and real-world examples, including up-to-date material on social networking, digital marketing, social and environmental responsibility, globalization, entrepreneurship, and marketing in times of transition. The current edition also features a new chapter on managing services and branding, a new section exploring the importance and uses of Big Data, updated chapter objectives, and access to new "Ask a Marketer" videos to introduce key concepts. Perfect for readers of all backgrounds and interest levels, MARKETING 2016 is an essential resource for career success.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285858344
ISBN-13
9781285858340
eBay Product ID (ePID)
202570437

Product Key Features

Author
O. C. Ferrell, William M. Pride
Publication Name
Marketing 2016
Format
Trade Paperback, Paperback
Language
English
Series
Mindtap Course List Ser.
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
720 Pages

Dimensions

Item Length
10.9in
Item Height
1.1in
Item Width
8.5in
Weight
48.1 Oz
Item Weight
52.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415
Publication Date
2015-01-08
Edition Description
18th Edition
Edition Number
18
Table of Content
Part I: MARKETING STRATEGY AND CUSTOMER RELATIONSHIPS.1. An Overview of Strategic Marketing.2. Planning, Implementing, and Evaluating Marketing Strategies.Part II: ENVIRONMENTAL FORCES AND SOCIAL AND ETHICAL RESPONSIBILITIES.3. The Marketing Environment.4. Social Responsibility and Ethics in Marketing.Part III: MARKETING RESEARCH AND TARGET MARKET ANALYSIS.5. Marketing Research and Information Systems.6. Target Markets Segmentation and Evaluation.Part IV: BUYING BEHAVIOR, GLOBAL MARKETING, AND DIGITAL MARKETING.7. Consumer Buying Behavior.8. Business Markets and Buying Behavior.9. Reaching Global Markets.10. Digital Marketing and Social Networking.Part V: PRODUCT DECISIONS.11. Product Concepts, Branding and Packaging.12. Developing and Managing Products.13. Services Marketing.Part VI: DISTRIBUTION DECISIONS.14. Marketing Channels and Supply-Chain Management.15. Retailing, Direct Marketing and Wholesaling.Part VII: PROMOTION DECISIONS.16. Integrated Marketing Communications.17. Advertising and Public Relations.18. Personal Selling and Sales Promotion.Part VIII: PRICING DECISIONS.19. Pricing Concepts.20. Setting Prices.Career Appendix.Financial Analysis.Sample Marketing Plan.
Copyright Date
2016
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, General
Lccn
2014-944159
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

soulman108

soulman108

100% positive Bewertungen
39 Artikel verkauft
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (13)

d***e (191)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very happy with purchase
c***t (1282)- Bewertung vom Käufer.
Vor über einem Jahr
Bestätigter Kauf
very nice parts
n***o (560)- Bewertung vom Käufer.
Vor über einem Jahr
Bestätigter Kauf
Very satisfied.