|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

General Management: Prozesse und Aktionen ~ Garvin, David A.

Artikelzustand:
Sehr gut
Preis:
US $26,20
Ca.CHF 23,96
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Boonton, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 31. Mai und Mo, 3. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:305401107327

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Title
General Management: Processes and Action
Subject
Management
ISBN
9780072432411
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
General Management : Processes and Action
Item Height
1.1in
Author
David A. Garvin
Item Length
9in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Item Width
7.3in
Item Weight
32 Oz
Number of Pages
631 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Focusing on implementation, and the way general managers get things done, this text works through management processes like straegic planning, business planning and budgeting to move an organization forward. This book aims to develop an deeper understanding of management processes and activities and their link to performance in the mind of students. Understanding the skills necessary to influence the design, direction and functioning of management processes is essential to effective management. There are real-world examples from managers of companies of all sizes, from those with just six employees to thoses with a large number of employees, such as American Express.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0072432411
ISBN-13
9780072432411
eBay Product ID (ePID)
1899110

Product Key Features

Author
David A. Garvin
Publication Name
General Management : Processes and Action
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2001
Type
Textbook
Number of Pages
631 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
1.1in
Item Width
7.3in
Item Weight
32 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd31.G344 2002
Table of Content
Table of Contents: INTRODUCTION 1. The Processes of Organization and Management MODULE I: STRATEGIC PROCESSES 2. Arthur D. Little, Inc. 3. R. R. Donnelley & Sons: The Digital Division 4. Allstate Chemical Company: The Commercialization of Dynarim 5. Time Life Inc. (A) 6. Watermill Ventures 7. Note on the Major Appliance Industry in 1988 8. Electrolux: The Acquisition and Integration of Zanussi 9. Emerson Electric: Consistent Profits, Consistently 10. Xerox Charts a New Strategic Direction (Excerpts) MODULE II: RESOURCE ALLOCATION PROCESSES 11. Ellis International Division: Patrick O'Brian 12. Americhem: The Gaylord Division (A) 13. Westinghouse Electric Corporation: Automating the Capital Budgeting Process (A) 14. Peterson Industries: Louis Friedman MODULE III: DECISION-MAKING PROCESSES 15. British Steel Corporation: The Korf Contract 16. Note on Process Observation 17. Strategic Decision Processes in High Velocity Environments: Four Cases in the Microcomputer Industry 18. Making Fast Strategic Decisions in High-Velocity Environments 19. Decision-Making Exercise (A) 20. Growing Pains 21. Decision-Making Exercise (B) 22. Decision-Making Exercise (C) 23. The Case of the Unhealthy Hospital 24. A Thousand Days 25. Thirteen Days 26. Decision Making at the Top: The All-Star Sports Catalog Division MODULE IV: LEARNING PROCESSES 27. Building a Learning Organization 28. Types of Learning Processes 29. A Note on Knowledge Management MODULE V: MANAGERIAL PROCESSES 30. Serengeti Eyewear: Entrepreneurship within Corning Inc. 31. The Soul of a New Machine 32. The Transition to General Management Website 33. No Excuses Management 34. Harvard Business School Publishing MODULE VI: CHANGE PROCESSES 35. SAP America 36. Millipore Corporation (A) 37. Harvey Golub: Recharging American Express 38. Pepsi's Regeneration, 1990-1993 39. Leveraging Processes for Strategic Advantage
Copyright Date
2002
Target Audience
College Audience
Topic
Industrial Management, Management
Lccn
2001-030301
Dewey Decimal
658
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

JoyOfBooking

JoyOfBooking

100% positive Bewertungen
4.8 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (1'796)

i***s (326)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
The product is great; exactly as described.
i***e (2209)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you
o***n (232)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great item.