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STAUFFER, DAVID D2D - Dinosaurier zu Dynamo. Wie 20 etablierte Unternehmen Winni werden

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Zuletzt aktualisiert am 16. Apr. 2024 12:23:25 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

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Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Binding
Hardcover
Book Title
D2D - Dinosaur to Dynamo. How 20 Established Companies Are Winni
ISBN
9781841121369
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
D2d Dinosaur to Dynamo: How 20 Established Companies Are Winning in the New Economy
Item Height
240mm
Author
David Stauffer
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
Item Width
164mm
Subject
Government, Business
Item Weight
520g
Number of Pages
240 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

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Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9781841121369
eBay Product ID (ePID)
86563225

Product Key Features

Author
David Stauffer
Publication Name
D2d Dinosaur to Dynamo: How 20 Established Companies Are Winning in the New Economy
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Government, Business
Publication Year
2001
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Height
240mm
Item Width
164mm
Item Weight
520g

Additional Product Features

Title_Author
David Stauffer
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 297887708
  • IE 6402786L
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