Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Improving Literacy at KS2 and KS3 (Paul Chapman Publ...
Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
£4,50
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 4,83
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: GB, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:305821116053
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Title
- Improving Literacy at KS2 and KS3
- Book Title
- Improving Literacy at KS2 and KS3
- ISBN
- 076194723X
- EAN
- 9780761947233
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 2002-06-28
- Release Title
- Improving Literacy at KS2 and KS3
- Artist
- various
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Information
`Improving Literacy at KS2 and KS3 is all about primary-secondary transfer, seen mostly through the eyes of secondary teachers, but with some interesting contributions from middle-school staff who know the territory well. This book sees the NLS's influence on primary practice as generally benign, but takes a more jaundiced view of the implications for secondary teaching, especially in its central chapter Evidence from experienced practitioners . There are, however, many useful suggestions for reshaping and adapting parts of the strategy, including chapters on classroom literacy and everyday life and literacy and drama which consider ways of relating learning to the wider culture beyond school, including screen-based literacy. There is also a review of the language-across-the-curriculum movement and a chapter on subject literacies which has left me with an abiding admiration for geography teachers as lone voices of dissent' - Sue Palmer, TES Teacher This book will to help students and practising teachers to understand the issues surrounding literacy, the place of transition in pupils' lives, and to feel confident in handling The National Literacy Strategy. The book focuses on the crucial period when children complete primary schooling and begin in secondary schools. It examines the issue of transition from one phase to the other and specifically, the nature of literacy at this period. The authors contrast the `whole school' approach of primaries to the very subject-specific nature of secondary teaching. The authors set the NLS in perspective, reviewing earlier movements such as Language across the Curriculum and the NLS itself. They offer a critique of the strategy and outline its strengths and weaknesses. The book sets out evidence of the way schools are reacting to the NLS, and what classroom teachers and their pupils think. Its coverage is comprehensive and includes focus on primary, secondary and middle schools, the teaching of literacy and English, the role of ICT, as well as important areas such as media education, drama and modern foreign languages. This book will be useful to education students and to practicing teachers in primary and secondary schools.
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
ISBN-13
9780761947233
eBay Product ID (ePID)
89049584
Product Key Features
Subject Area
Language Study
Publication Name
Improving Literacy at Ks2 and Ks3
Publication Year
2002
Type
Study Guide
Format
Paperback
Language
English
Number of Pages
214 Pages
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
350 g
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Editor
Andrew Goodwyn
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
Info zu diesem Verkäufer
World of Books Ltd
98,6% positive Bewertungen•38.6 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (13'945'792)
- a***e (805)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufArrived fast
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
- q***s (224)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufIt's a book.
Noch mehr entdecken:
- Paul Maar Hörspiele,
- Paul Maar Belletristik-Bücher,
- Paul Maar Hörbücher und Hörspiele,
- Paul Maar Belletristik Romane,
- Paul-Maar-Sachbuch Bücher,
- Paul Maar Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- F. - Paul-Wilson-Belletristik-Bücher,
- Bücher mit Kinder- & Jugendliteratur Paul Maar,
- Paul-Maar-Märchen-Belletristik - Bücher,
- Paul Maar 9-12 Jahre Belletristik-Bücher