Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
OpenGL Programming Guide: The Offici..., Shreiner, Dave
Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
£5,99
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 6,42
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: GB, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:306099362302
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Title
- OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenG...
- Book Title
- OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenG...
- ISBN
- 0321552628
- EAN
- 9780321552624
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 2009-07-30
- Release Title
- OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenG...
- Artist
- Shreiner, Dave
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Information
OpenGL is a powerful software interface used to produce high-quality, computer-generated images and interactive applications using 2D and 3D objects, bitmaps, and color images. The OpenGL (R)Programming Guide, Seventh Edition, provides definitive and comprehensive information on OpenGL and the OpenGL Utility Library. The previous edition covered OpenGL through Version 2.1. This seventh edition of the best-selling red book describes the latest features of OpenGL Versions 3.0 and 3.1. You will find clear explanations of OpenGL functionality and many basic computer graphics techniques, such as building and rendering 3D models; interactively viewing objects from different perspective points; and using shading, lighting, and texturing effects for greater realism. In addition, this book provides in-depth coverage of advanced techniques, including texture mapping, antialiasing, fog and atmospheric effects, NURBS, image processing, and more. The text also explores other key topics such as enhancing performance, OpenGL extensions, and cross-platform techniques. This seventh edition has been updated to include the newest features of OpenGL Versions 3.0 and 3.1, including Using framebuffer objects for off-screen rendering and texture updates Examples of the various new buffer object types, including uniform-buffer objects, transform feedback buffers, and vertex array objects Using texture arrays to increase performance when using numerous textures Efficient rendering using primitive restart and conditional rendering Discussion of OpenGL's deprecation mechanism and how to verify your programs for future versions of OpenGL This edition continues the discussion of the OpenGL Shading Language (GLSL) and explains the mechanics of using this language to create complex graphics effects and boost the computational power of OpenGL. The OpenGL Technical Library provides tutorial and reference books for OpenGL. The Library enables programmers to gain a practical understanding of OpenGL and shows them how to unlock its full potential. Originally developed by SGI, the Library continues to evolve under the auspices of the Khronos OpenGL ARB Working Group, an industry consortium responsible for guiding the evolution of OpenGL and related technologies.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780321552624
eBay Product ID (ePID)
92099386
Product Key Features
Publication Name
Opengl Programming Guide: the Official Guide to Learning Opengl, Versions 3.0 and 3.1
Subject
Animation
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Number of Pages
936 Pages
Dimensions
Item Height
192 mm
Item Weight
1548 g
Item Width
221 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
Info zu diesem Verkäufer
World of Books Ltd
98,6% positive Bewertungen•38.6 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (13'944'692)
- 5***2 (5)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufVery good. Thank you ;)
- 9***4 (7)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAn excellent memorial for an excellent tennis player. Good picture, good quality disc. Excellent value transaction. 👏
- o***6 (1853)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat item thanks
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch-Rough-Guides Bücher,
- Sachbuch Insight Guides Bücher,
- Hörbücher Dave Eggers,
- Englische Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- Englische Bücher Insight-Guides-Sachbuch,
- Dave Eggers Belletristik-Bücher,
- Englische Belletristik Dave Eggers Bücher,
- Bücher über Literatur Dave Eggers Belletristik,
- Deutsche Bücher Dave Eggers Belletristik,
- Dave-Eggers-Weltliteratur - & -Klassiker-Belletristik-Bücher