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Qualitätsservice: Was jeder Hospitality Manager wissen muss - Taschenbuch - GUT
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airlin-2173
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    eBay-Artikelnr.:306409665059

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Subject Area
    Business & Economics
    Book Title
    Quality Service: What Every Hospitality Manager Needs to Know
    Publication Name
    Quality Service : What Every Hospitality Manager Needs to Know
    MPN
    Does not apply
    Publisher
    Prentice Hall PTR
    Item Length
    8.9 in
    Subject
    Customer Relations, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
    Brand
    Unbranded
    Publication Year
    2019
    Type
    Textbook
    Format
    Trade Paperback
    Language
    English
    Item Height
    0.6 in
    Author
    William B. Martin
    Educational Level
    Adult & Further Education
    Item Weight
    14.4 Oz
    Item Width
    6.8 in
    Number of Pages
    202
    ISBN
    0130930180

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    airlin-2173

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