|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Verständlichkeit, mündliche Kommunikation und die Lehre der Aussprache (Taschenbuch

Artikelzustand:
Neu
5 verfügbar
Preis:
US $44,79
Ca.CHF 40,19
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Grand Rapids, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 17. Jun und Sa, 22. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:313846280525
Zuletzt aktualisiert am 05. Mai. 2024 16:00:50 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
EAN
9781108404013
ISBN
1108404014
Binding
TP
Book Title
Intelligibility, Oral Communication, and the Teach
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Intelligibility, Oral Communication, and the Teaching of Pronunciation
Item Length
8.9 in
Publisher
Cambridge University Press
Subject
English As a Second Language, Speech, Linguistics / General
Series
Cambridge Applied Linguistics Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
John M. Levis
Item Width
6 in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
316 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

A proper understanding of intelligibility is at the heart of effective pronunciation teaching, and with it, successful teaching of speaking and listening. Far from being an optional 'add-it-on-if-we-have-time' language feature, pronunciation is essential because of its tremendous impact on speech intelligibility. Pronunciation dramatically affects the ability of language learners to make themselves understood and to understand the speech of others. But not all elements of pronunciation are equally important. Some affect intelligibility a great deal, while others do not. With a strong emphasis on classroom practice and how pronunciation teaching can be more effectively approached in different teaching contexts, this book provides an important resource for pronunciation researchers, with a distinctly practical focus. It shows how intelligibility research informs pronunciation teaching within communicative classrooms, enabling language teachers to incorporate intelligibility findings into their teaching. Professionals interested in oral communication, pronunciation, and speech perception will find the book fascinating.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
1108404014
ISBN-13
9781108404013
eBay Product ID (ePID)
7038432102

Product Key Features

Author
John M. Levis
Publication Name
Intelligibility, Oral Communication, and the Teaching of Pronunciation
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
English As a Second Language, Speech, Linguistics / General
Series
Cambridge Applied Linguistics Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
316 Pages

Dimensions

Item Length
8.9 in
Item Height
0.6 in
Item Width
6 in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

LCCN
2018-010106
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Pe1137.L448 2018
Reviews
A superb, timely, user-friendly contribution synthesizing knowledge and advancing practical guidelines on the burning question of the linguistic factors to target to promote intelligibility. Highly recommended for all educational practitioners concerned with enhancing learners' spoken English interactions, including as a core resource for teacher training. Talia Isaacs, UCL Institute of Education, University College London
Table of Content
Part I. A Framework for the Teaching of Spoken Language: 1. Intelligibility, comprehensibility and spoken language; 2. Setting priorities: what teachers and researchers say; Part II. Word-Based Errors and Intelligibility: 3. Segmentals and intelligibility; 4. Consonant clusters and intelligibility; 5. Word stress and intelligibility; Part III. Discourse-Based Errors and Intelligibility: 6. Rhythm and intelligibility; 7. Intonation and intelligibility: the roles of prominence and tune; Part IV. Teaching and Research Approaches to Intelligibility: 8. Teaching for intelligibility: guidelines for setting priorities; 9. The intelligibility-based classroom; 10. What should and should not be taught - an intelligibility-based approach.
Copyright Date
2018
Dewey Decimal
421.52071
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Bargain Book Stores

Bargain Book Stores

99,3% positive Bewertungen
3.1 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'230'179)

o***o (639)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+! Thanks alot!
v***v (23)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Came fast and it’s a good book
8***0 (1236)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great source of Record info!