Bild 1 von 1
Bild 1 von 1
Boards, die führen - 9781422144053
£20,40
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 23,04
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Versand:
£21,74 (ca. CHF 24,55) International Priority Shipping nach USA mit eBay-Programm zum weltweiten Versand.
Standort: Aldershot, Vereinigtes Königreich
Einfuhrabgaben:
Kostenlos (Betrag wird an der Kasse bestätigt)
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 3. Okt und Fr, 11. Okt nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Mit internationaler Sendungsverfolgung
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:314128376615
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Boards That Lead
- ISBN
- 9781422144053
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Subject Area
- Business Informatics
- Language
- English
- Publication Name
- Boards That Lead: When to Take Charge, When to Partner, and When to Stay Out of the Way
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Harvard Business Review Press
- Item Width
- 155 mm
- Item Weight
- 524 g
- Number of Pages
- 304 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
Is your firm's board creating value-or destroying it? Change is coming. Leadership at the top is being redefined as boards take a more active role in decisions that once belonged solely to the CEO. But for all the advantages of increased board engagement, it can create debilitating questions of authority and dangerous meddling in day-to-day operations. Directors need a new road map-for when to lead, when to partner, and when to stay out of the way. Boardroom veterans Ram Charan, Dennis Carey, and Michael Useem advocate this new governance model-a sharp departure from what has been demanded by governance activists, raters, and regulators-and reveal the emerging practices that are defining shared leadership of directors and executives. Based on personal interviews and the authors' broad and deep experience working with executives and directors from dozens of the world's largest firms, including Apple, Boeing, Ford, Infosys, and Lenovo, Boards That Lead tells the inside story behind the successes and pitfalls of this new leadership model and explains how to: * Define the central idea of the company * Ensure that the right CEO is in place and potential successors are identified * Recruit directors who add value * Root out board dysfunction * Select a board leader who deftly bridges the divide between management and the board * Set a high bar on ethics and risk With a total of eighteen checklists that will transform board directors from monitors to leaders, Charan, Carey, and Useem provide a smart and practical guide for businesspeople everywhere-whether they occupy the boardroom or the C-suite.
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422144053
eBay Product ID (ePID)
176485606
Product Key Features
Subject Area
Business Informatics
Publication Name
Boards That Lead: When to Take Charge, When to Partner, and When to Stay Out of the Way
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Width
155 mm
Item Weight
524 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.:
- GB 976952259
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (531'202)
- a***w (172)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThank you
- l***l (24)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect seller and perfect item thank you 🙏❤️
- i***o (661)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat