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Absolutes Buch.: Die absolute Wodka-Werbegeschichte von Lewis, Richard W., Good Bo

Once Upon a Time Books Inc
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  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
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Zuletzt aktualisiert am 08. Sep. 2024 18:03:47 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .”
ISBN
9781885203298
Book Title
Absolut Book : the Absolut Vodka Advertising Story
Publisher
Tuttle Publishing
Item Length
11.5 in
Publication Year
1996
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.7 in
Author
Richard W. Lewis
Genre
Design, Business & Economics
Topic
Industries / Retailing, Graphic Arts / Advertising, Advertising & Promotion
Item Weight
53.6 Oz
Item Width
9 in
Number of Pages
288 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Tuttle Publishing
ISBN-10
1885203292
ISBN-13
9781885203298
eBay Product ID (ePID)
242241

Product Key Features

Book Title
Absolut Book : the Absolut Vodka Advertising Story
Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Year
1996
Topic
Industries / Retailing, Graphic Arts / Advertising, Advertising & Promotion
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Author
Richard W. Lewis
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
53.6 Oz
Item Length
11.5 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
95-053040
Dewey Edition
21
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Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing--inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards--''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the conf|9781885203298|, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." - the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars."- the New York Times, Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the conf|9781885203298|, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing--inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards--''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." -- the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars."-the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." - the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketinginspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." the New York Times
Dewey Decimal
659.1/9/64125
Synopsis
Highlighting the award-winning marketing and advertising campaign of Absolut Vodka, this art and design book features over 250 pages of magnificent bottle art and iconic ads. The absolute vodka advertising campaign has been running nonstop for fifteen years, which, in advertising, is practically forever. Industry insiders hail it as one of the most successful campaigns in the history of advertising, and the star of the ads is always the beautiful, artful, chameleon-like bottle from Sweden. The Absolut ads are celebrated as much for their ingenuity as their longevity. They are full of wit, artistry, and imagination as they deftly communicate the brand's values, often containing little challenges to the reader to interpret just what's happening inside the ad. Flip through the over 250 pages of magnificent bottle art featured in this beautiful graphic design book. This advertising book features 15 chapters each chronicling the long life of this world-famous glass art. In Absolute Book author, Richard Lewis of TBWA Chiat/Day, Absolut's advertising agency from the beginning, shares an intriguing, behind-the-scenes account of the birth and growth of this heralded campaign, its personalities and creators, and the paths they've taken to keep it perpetually fresh.
LC Classification Number
HF6161.L46L48 1996

Artikelbeschreibung des Verkäufers

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