Bild 1 von 1
Bild 1 von 1
Gute, geschriebene Affekte, Markenselbste: Fernsehen, Subjektivität und Kapitalismus
£161,67
Ca.CHF 182,59
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“warped, no dust jacket, some dirty marks to edges of pages”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: Hereford, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315098612835
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “warped, no dust jacket, some dirty marks to edges of pages”
- Book Title
- Scripted Affects, Branded Selves: Television, Subjectivity, and C
- ISBN
- 9780822348139
- Publication Year
- 2010
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Scripted Affects, Branded Selves: Television, Subjectivity, and Capitalism in 1990s Japan
- Publisher
- Duke University Press
- Subject
- Anthropology, History
- Number of Pages
- 280 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
In Scripted Affects, Branded Selves, Gabriella Lukacs analyzes the development of a new primetime serial called trendy drama as the Japanese television industry's ingenious response to market fragmentation. Much like the HBO hit Sex and the City, trendy dramas feature well-heeled young sophisticates enjoying consumer-oriented lifestyles while managing their unruly love lives. Integrating a political-economic analysis of television production with reception research, Lukacs suggests that the trendy drama marked a shift in the Japanese television industry from offering story-driven entertainment to producing lifestyle-oriented programming. She interprets the new televisual preoccupation with consumer trends not as a sign of the medium's downfall, but as a savvy strategy to appeal to viewers who increasingly demand entertainment that feels more personal than mass-produced fare. After all, what the producers of trendy dramas realized in the late 1980s was that taste and lifestyle were sources of identification that could be manipulated to satisfy mass and niche demands more easily than could conventional marketing criteria such as generation or gender. Lukacs argues that by capitalizing on the semantic fluidity of the notion of lifestyle, commercial television networks were capable of uniting viewers into new affective alliances that, in turn, helped them bury anxieties over changing class relations in the wake of the prolonged economic recession.
Product Identifiers
Publisher
Duke University Press
ISBN-13
9780822348139
eBay Product ID (ePID)
94083220
Product Key Features
Publication Year
2010
Subject
Anthropology, History
Number of Pages
280 Pages
Language
English
Publication Name
Scripted Affects, Branded Selves: Television, Subjectivity, and Capitalism in 1990s Japan
Type
Textbook
Format
Hardcover
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.:
- GB 977738841
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (63'556)
- n***w (1345)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent Service- Happy to trade with ib the future
- 2***4 (5220)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAn excellent book dispatched really quickly. Many thanks.
- b***8 (854)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe book arrived quickly and it was in excellent condition. Thank you very much.